2012-04-01, 09:04
Medlem
fattsos avatar
3½ ungefär är mitt rekord utan något, började få hallisar vid 2½ - 3 dygn såg typ en konstig mörkt lila/svart kub som stod på ena hörnet på golvet och rotera, och när jag rörde den så blev den ett litet "kattdjur" i samma färg och sprang åt helvete rätt igenom en stängd dörr
sen inbillade jag mig att jag hade massa vänner med mig, så jag satt och snackade med min bästa vän, och sen när jag inte fick svar så vände jag på huvudet och kollade dit han "satt" och han var inte där så jag ringde honom och insåg att han inte ens var i min lägenhet.

och när man kommer upp i 3 dygn så är jag i regel så trött att jag skrattar omedvetet och utan anledning, tidsuppfattningen sviktar och hjärnan ställer sig i standby = m.a.o man sitter i en stol med enorma rödsprängda ögon och fnissar och skrattar helt omotiverat som ett jävla mysmongo allt är som en konstig verklig dröm och verklighetsuppfattningen flackar något enormt
Citera
2012-04-01, 09:27
Medlem
Crackiesmallss avatar
När jag hade varit uppe i 53 timmar skrattade jag som fan, och skulle gå nerför en trappa, det blev en resa det också.

Något jag rekommenderar till dom som tvingats lägga av med sinnesförändrade substanser är att vara uppe 2 dygn och sen kolla på denna http://existenz.se/out.php?id=43143!
Citera
2012-04-01, 09:41
Medlem
Indos avatar
En polare/snubbe jag känner har vart vaken som mest i 14 dygn,men där höll det gå riktigt åt helvette,kraftiga men..
Han hadde tagit stora doser MDPV,Och allt slutade med att han sprang in på polisstation med en mp3 spelare och sa att folk var ute efter att döda honom,och att han hadde alla bevis på mp3 spelaren , vart en sväng till psyket,sen nersövd och observerad..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in