2011-01-26, 20:52
Medlem
sigurts avatar
Hej!

Har köpt en liten minidata, den har windows 7. det jobbiga är att startmenyn etc (längst ner) täcker olika program. tex var jag inne i msn menyn och efter att man valt nånting så skall man ju som vanligt trycka på "verkställ"!

Bara det att jag kan inte se dessa knappar, jag kan inte ens dra upp hela fönstret så att ja kommer åt dessa. Enda sättet är att dra hela startmenyn så den ligger lodrätt istället. Men det känns inte som nått vettigt alternativ.

Hittar ingenting i bildskärmsinställningar
Citera
2011-01-26, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Hej!

Har köpt en liten minidata, den har windows 7. det jobbiga är att startmenyn etc (längst ner) täcker olika program. tex var jag inne i msn menyn och efter att man valt nånting så skall man ju som vanligt trycka på "verkställ"!

Bara det att jag kan inte se dessa knappar, jag kan inte ens dra upp hela fönstret så att ja kommer åt dessa. Enda sättet är att dra hela startmenyn så den ligger lodrätt istället. Men det känns inte som nått vettigt alternativ.

Hittar ingenting i bildskärmsinställningar

Kan man möjligen få ett screenshot?
Citera
2011-01-26, 21:01
Medlem
QBears avatar
"Auto-hide the taskbar" är lösningen på dina problem.
Citera
2011-01-26, 23:13
Medlem
vaccins avatar
Håller med ovanstående men du kan välja en högre upplösning, eller högerklicka på taskbaren och sedan: välj egenskaper och sedan "använd små ikoner" eller nå liknande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in