• 1
  • 2
2011-01-26, 17:39
Medlem
EnGalenToks avatar
Min syster ringde mig skrikandes att hon blev jagad. Han hade tydligen försökt dra in henne i bilen men hon lyckades dra sig ur hans grepp.hon grät och skrek i telefonen. Hade en sån panik som inte heter duga.Nu är hon i säkerhet hos någon random person.Beställde en taxi åt henne så nu verkar det lugnt. Så någon som hänger med på lite peddo slakt i Märsta ? Kan tilläga att hon är 10år.
Citera
2011-01-26, 17:42
Medlem
AlwaysAwesomes avatar
Usch och fyfan. Var själv med om en liknande händelse bara att jag var närvarande när det skedde. Slog idioten på käften och sa att han kan dra långt åt helvete, vilket han utan invändan också gjorde.
Citera
2011-01-26, 17:44
Medlem
Logisks avatar
Fy fan vad läskigt. Äckeljävlar som håller på så.
Tur att din syster klarade sig oskadd.
Citera
2011-01-26, 17:44
Medlem
EnGalenToks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAwesome
Usch och fyfan. Var själv med om en liknande händelse bara att jag var närvarande när det skedde. Slog idioten på käften och sa att han kan dra långt åt helvete, vilket han utan invändan också gjorde.
Tur att det gick bra. Idioterna förtjänas att dö en plågsam död
Citera
2011-01-26, 17:45
Medlem
techmans avatar
Regplåt? Signalement på GM?
Citera
2011-01-26, 17:47
Medlem
Marphiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techman

jeppjepp nu jobbar vi!
Citera
2011-01-26, 17:49
Medlem
EnGalenToks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techman

Hon tänkte aldrig på det. Kan tilläga att han snodde hennes väska och trumpet. Dels att föreldrarna på hennes kör lektion inte kunde köra henne för dem hade bråttom.Dem skulle åt samma håll till och med. När jag hämtar henne proppar jag bilen full med ungar så ingen behöver gå själv
Citera
2011-01-26, 17:56
Medlem
Sluta vara inloggad o dra för i helvete :O
Fy skäms att du ens kan gå in på FB när sånt har hänt -.-
Citera
2011-01-26, 17:56
Medlem
kaxigkatts avatar
Vare inte i Märsta som jag nyss läste här på flashback att någon incestfamilj blivit tagna?
Citera
2011-01-26, 18:00
Medlem
techmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGalenTok
Hon tänkte aldrig på det. Kan tilläga att han snodde hennes väska och trumpet. Dels att föreldrarna på hennes kör lektion inte kunde köra henne för dem hade bråttom.Dem skulle åt samma håll till och med. När jag hämtar henne proppar jag bilen full med ungar så ingen behöver gå själv

Synd! Knackar gärna, då jag antagligen kommer spendera kvällen i Märsta.

Håll koll på blocket efter trumpeten! Man vet aldrig..

Det finns idioter överallt. Jag tycker att du ska göra alla föräldrar till barnen i kören uppmärksamma på att detta har hänt och föreslå ett "hämt-schema" av nått slag. Speciellt när det blir mörkt tidigt på dan.
När min lillebror lira hockey som junior körde alltid föräldrarna en jäkla massa ungar i bilarna, det var inget tal om att lämna nån eller liknande.
Det fanns alltid nån som kunde köra och om det mot förmodan skulle bli fullt i bilarna, så väntade alltid barnet till föräldern som körde kvar, medans föräldern åkte och lämnade de andra kidsen och sen hämtade upp sitt barn och den som annars skulle få gå hem. Farsan sa att det funka kanon iaf. Kan ju vara ett förslag?
Citera
2011-01-26, 18:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGalenTok
Min syster ringde mig skrikandes att hon blev jagad. Han hade tydligen försökt dra in henne i bilen men hon lyckades dra sig ur hans grepp.hon grät och skrek i telefonen. Hade en sån panik som inte heter duga.Nu är hon i säkerhet hos någon random person.Beställde en taxi åt henne så nu verkar det lugnt. Så någon som hänger med på lite peddo slakt i Märsta ? Kan tilläga att hon är 10år.
Se till att göra polisanmälan är väl nummer ett efter en sådan situation, innan något annat barn råkar illa ut.
Citera
2011-01-26, 18:37
Medlem
Uncle.Junes avatar
Hade flickan en mobiltelefon i väskan? De nyare telefonerna kan man spåra ganska lätt.
Det är ju horribelt. Bara en tidsfråga innan någon annan flicka råkar ut för detta.

Lycka till!

U.J
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här