2011-01-26, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Jag har en stark tilltro till mänskligheten och att människor i grund och botten alltid kommer välja frihet om de får chansen, därför ser jag inte det scenario du målar upp som realistiskt.

När har dom uppnått ett fritt och liberalt samhälle i Libanon?

Inbördeskriget startade 1975 när det tog slut 16 år senare så bestämde dom fredsälskande människorna i Libanon att nu får det vara nog så vi skapar ett fredligt och fritt Libanon, eller hur gick det nu egentligen ?
Senast redigerad av colibri 2011-01-26 kl. 18:03.
Citera
2011-01-26, 18:09
Medlem
JeffDs avatar
Citat:
Jag har en stark tilltro till mänskligheten och att människor i grund och botten alltid kommer välja frihet om de får chansen, därför ser jag inte det scenario du målar upp som realistiskt.

Du är så jävla verklighetsfrånvarande. Du förtjänar att få halsen avskuren. Du bor väl i Videdal?
Citera
2011-01-26, 18:35
Medlem

Är inte det samhälle vi lever i skapat av denna så högt vördade naturlighet då? Invandringen är lika självklar som att solen en dag inte kommer att gå upp längre. Blandningen är lika naturlig som separationen.

Det blir ganska tråkigt att använda ubernaturlighet som bas för argumentation då även argumentationen är sprungen från ubernaturligheten och även tron på densamma.
Citera
2011-01-26, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffD
Du är så jävla verklighetsfrånvarande. Du förtjänar att få halsen avskuren. Du bor väl i Videdal?

Orzion är med största sannolikhet en jude som "fintrollar", som UrbanWarfare uttryckte det. "Kafkaisme" som hoppat in i tråden är förmodligen också jude. Det finns väldigt få icke-judar som dag ut och dag in konsekvent och ihärdigt förespråkar åtgärder, fenomen, idéer och åsikter som gynnar den judiska agendan eller hela tiden engagerar sig i saker som är allmänt "judiska".
Senast redigerad av RexNemorensis 2011-01-26 kl. 18:52.
Citera
2011-01-26, 18:45
Medlem
Citat:
Själv bryr jag mig inte nämnvärt om det. Jag ser det som irrelevant vilken hudfärg mina grannar har eller vilken kultur de har under förutsättning

Frågeställning

1.Frågeställningen sägs egentligen i rubriken ”Vad är problemet om ”svenskar” inte är i majoritet i Sverige?”
Hudfärgen är inte problemet, problemet är att hela landet blir som en utsatt förort där svenskarna kommer att vantrivas vilket dom gör i befintliga ghetton, tycker du själv att det skulle vara lyckat om hela landet blev som Rosengård?

Vad skulle hindra utvecklingen att fortsätta i nuvarande riktning om invandringen fortsatte som den gör nu?
Citera
2011-01-26, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Orzion är med största sannolikhet en jude som "fintrollar", som UrbanWarfare uttryckte det.
Tack för upplysningen. Flashback är nedlusat av judar som försöker förvilla svenskar från den sanna vägen mot Sveriges frigörelse från den organiserade judenhetens mångkulturella samhällexperiment.
Citera
2011-01-26, 18:53
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:

Din starka tilltro betyder dessvärre inte så mycket i sammanhanget. I alla fall inte på det vis du tror. Hur kan man ens ha "tilltro" till mänskligheten om man är medveten om vad som sker i skrivande stund, världen över? Din definition av "frihet" är inte alltid densamma som grannens. Det är du som är naiv.

Ang. mångfalden i sig, är det förstås önskvärt till en viss grad. Vilket jag stödjer, då jag i regel gillar mångkultur och olika etniciteter på samma ställe. Men "ursprungsbefolkningen" skall aldrig tillintetgöras och strukturellt minimeras. Eller anser du att det "inte är någon fara" även om palestinierna förintas? Eller varför inte israelerna? Eller de avsevärt få resisterande islänningarna? Eller varför inte verka för att minimera varje lands ursprungsbefolkning så gott det går när vi ändå är i farten. Bort med de svarta sydafrikanerna. In med 20 miljoner ryssar. Är det fortfarande inget "problem"?
Citera
2011-01-26, 18:57
Medlem
Citat:
Frågeställning

1.Frågeställningen sägs egentligen i rubriken ”Vad är problemet om ”svenskar” inte är i majoritet i Sverige?”

Problemet är följande: ju fler svartmuskingar desto mer aggressivare samhälle får vi.

Men kul för dig att du inte har något problem med det.
Citera
2011-01-26, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Problemet är att neger- och arabpack är genetiskt inkapabla att bygga och upprätthålla den högteknologiska, moderna civilisation som vi vita européer byggt. Med en svart majoritetsbefolkning kommer det inte längre finnas några bidrag, eller fungerande domstolar, eller någon regering, eller några framsteg inom vetenskapen. Inga nya månlandningar, eller matematikgenombrott, eller någon fusionsenergi - någonsin. Det kommer inte att finnas någon civiliserad, vit medelklass som kan vurma för liberalismen, det kommer inte finnas någon solidaritet eller medmänsklighet kvar. Allt kommer att återgå till djungeln.

Det är problemet. Och det problemet kan bara lösas på ett sätt: Genom rasmässig separation. Och för oss som faktiskt finner ett värde i att bevara det som våra förfäder spillt sitt blod för att bygga, så innebär det att vi måste göra vad än vi kan för att genomdriva vår vision om ett enat, fritt och tryggt Sverige. Ett Sverige för svenskar.
Hur menar du? Har Araberna inte kommit med matematik?
Och hur kan allt återgå till djungeln, då vi aldrig haft det.
Citera
2011-01-26, 19:05
Medlem
Drumsticks avatar
Kanske helt enkelt för att man vill ha svenskar i sitt sverige, svårare än så är det inte.
Det vore ju synd om vi dog ut.. de blonda och vackra svenskarna!
Citera
2011-01-26, 19:10
Medlem
GanjaFarfars avatar
Ja, hur jävla efterblivet håller svenska folket på att bli egentligen? Vill man träffa araber åker man till ett arabland, vill man träffa negrer åker man till afrika, vill man träffa kineser åker man till kina och vill man träffa SVENSKAR borde man också kunna åka till Sverige men om "svenskar" blir minoritet i sitt eget land kommer detta inte längre vara möjligt.. Vad är det som är så jävla svårt med detta?
Citera
2011-01-26, 19:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 01lirpa
Hur menar du? Har Araberna inte kommit med matematik?
Och hur kan allt återgå till djungeln, då vi aldrig haft det.
http://www.migrationsinfo.se/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in