Citat:
Ursprungligen postat av FuckMeSilly
Jävla svin, det är uppenbart att hon ljuger och överdriver, precis som hon fått lära sig av sin jävla parasitfamilj att man ska göra för att roffa åt sig en massa pengar av andra.
Varför står det inte vem journalisthoran är heller för den delen? Hon som skrev denna äckliga artikel? Ska inte det vara ett krav?
Vad skulle hända om jag tatuerade en stor varg på min axel och arm, hävdar att jag är asatroende och att min religion säger att jag alltid måste visa upp denna tatuering, för att "det är mitt ande-djur inom animismen och shamanismen jag måste visa för omvärlden", och sedan söker jobb. Jag skulle inte få visa tatueringen med anvisning till klädkod, vad skulle hända om jag hävdar att det är diskriminering pga religion? Jo, inget alls skulle hända. Dessa absurda lagar gäller endast för icke-vita för att vi lever med en anti-vit och svenskfientlig regim som aktivt diskriminerar och förtrycker urbefolkningen och smutskastar och demoniserar alla som vill ta tillvara svenskarnas intressen. Fy, tvi!