• 1
  • 2
2011-01-26, 14:51
Medlem
Nn som har erfarenhet av sex med hingstar? Och d menar jag dom med fyra ben allts

Jag har testat lite grann, men vore kul att hra frn folk med mer vana.
Citera
2011-01-26, 15:07
Medlem
Phosphoruss avatar
Irrelevant men jag frgar end: r du man eller tjej?
Citera
2011-01-26, 15:28
Medlem
SweTechs avatar
Fr dom som inte r lskunniga s frtydligar den snlle modden mnet fr trden.

Har ni haft sex med en hingst, dvs en hst s vill TS grna hra era erfarenheter och tankar i mnet.
Topic r allts inte var det finns filmer, "hh lol liksom, e ru homo?" eller andra lnkningar till sidor p internet.

//Moderator
Citera
2011-01-26, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phosphorus
Irrelevant men jag frgar end: r du man eller tjej?

Jag r en man.

Tack snlla moderatorn, jag var en klant och lste inte instruktionerna innan jag postade.
Citera
2011-01-26, 15:56
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robkna
Nn som har erfarenhet av sex med hingstar? Och d menar jag dom med fyra ben allts

Jag har testat lite grann, men vore kul att hra frn folk med mer vana.

Lite nyfiken blir jag, p vilket stt har du som man haft sex med hingstar, de r vl sllan homosexuella..?
Citera
2011-01-26, 15:58
Medlem
Insg just att det var lite dligt av mig att be andra dela med sig utan att frst som TS skrivit om mina egna erfarenheter.

Jag har smekt och sugit hstar sen jag var ungefr 15 r (r nu ca det dubbla) skulle jag gissa. Det har dock varit extremt sporadiskt. Det har nstan uteslutande rrt sig om valacker (kastrerade hingstar) men har ven ett ftal gnger varit hingstar. En drm som jag har r att f en hingst att komma, men det gick tyvrr inte vid de enstaka tillfllen jag hade chansen. Om det r nn som har ftt "klm" p tekniken vore det grymt med lite tips
Citera
2011-01-26, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Lite nyfiken blir jag, p vilket stt har du som man haft sex med hingstar, de r vl sllan homosexuella..?

Som sagt s har jag smekt och sugit dom och i det fallet tror jag inte dom bryr sig om man r kille eller tjej
Citera
2011-01-26, 16:06
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robkna
Som sagt s har jag smekt och sugit dom och i det fallet tror jag inte dom bryr sig om man r kille eller tjej

Tnk p att om du fr hsten att komma, s frsk inte svlja, du kommer frmodligen att kvvas, d du nog inte hinner svlja undan....
Citera
2011-01-26, 16:13
Medlem
Citat:
Tnk p att om du fr hsten att komma, s frsk inte svlja, du kommer frmodligen att kvvas, d du nog inte hinner svlja undan....

Har du testat det eller r det spekulationer? Jag har lst ganska mnga inlgg i olika forum om folk som testat det och inte haft ngra allvarliga problem. Det vrsta var nn som hade ftt upp det igen av reflexen.. men resten verkar bara ha njutit. Det gr ju inte att veta skert om det var phittat frsts, men jag tror inte att man kvvs iaf..

Kanske nn med erfarenhet kan klargra detta?
Citera
2011-01-26, 16:34
Medlem
DarkwingdDucks avatar
Citat:
70ml br inte va ngra problem
https://www.flashback.org/sp921161
Citera
2011-01-26, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkwingdDuck

Det r ju inga enorma mngder, s det borde som sagt g bra, men det kanske kommer i fr hg hastighet fr att kunna kontrollera?
Citera
2011-01-26, 17:20
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkwingdDuck

My bad, trodde de hade en betydligt strre laddning...men vem vgar befinna sig under en hingst som sprutar? Den str knappast stilla...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in