2011-01-26, 13:06
Medlem
okej s jag har aldrig haft ngra problem med att spela eller ngot annat p datorn men fr ngra dagar sen s hngde sig Medieval 2 total war i starten hela tiden. Jag uppdaterade drivrutinerna men det hjlpte inte jag har installerat om spelet flera gnger som inte heller hjlpte. men nu upptckte jag att nr jag stter i skivan s str det att MSVCP71.dll saknas, s jag googlade och hittade en sida dr jag kunde ladda ner filen och hur jag skulle gra fr att det skulle fungera.

dock s nr jag lagt filen dr den enligt beskrivningen skulle ligga, system 32 mappen, s fr jag iallafall upp att filen saknas. S jag gjorde enligt en annan beskrivning dr jag skulle ppna cmd och skriva in ngot vilket jag gjorde men d kom det upp att det inte gick heller.

Jag har allts filen p datorn men har ingen aning om vad jag ska gra eller placera den fr att det ska fungera.

har Vista om ngon undrar

ngon som vet?
tack p frhand
Senast redigerad av Kangas 2011-01-26 kl. 13:13.
Citera
2011-10-02, 16:39
Medlem
Har exakt samma problem. Har gjort samma sak som du plus att jag krt flera registry cleaners genom windows. Mitt problem gller Autotune fr Fl studios. Antar att enda lsningen blir att installera om datorn? Knns lite surt dock d jag just gjort det pga andra problem och Autotune var det sista programmet som skulle terinstalleras p datorn.
Citera
2011-10-02, 16:51
Medlem
TorrentLovers avatar
Installera om spelet.

Och sedan kan du Googla igen: https://encrypted.google.com/#hl=sv&...dll+is+missing
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in