Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-01-26, 12:02
  #1
Avstängd
Lramschtrampos avatar
http://www.expressen.se/nyheter/1.23...rjar-pa-webben

Min fråga är då, varför tar hon med flera inte debatten här på FB? De är välkomna, men de dyker aldrig upp. Varför?

"Vi måste komma till läge där vi pratar om deras åsikter, inte om att de har fel, utan varför de har fel."

Så denna "judinna" och sionistbatikhäxa ska berätta för alla andra som inte passar in i deras värld, "varför de har fel". De har alltså ensamrätt att tolka vad som är rätt och fel. Är inte detta beteende ännu ett klart bevis för fascistiskt beteende från sionister som denna häxa visar upp, som således skall berätta för dig och mig att vi inte passar in i hennes referensramar kring som vad är godkänt och vad inte? Vilken åsiktschauvinism vi bevittnar här, av uppenbarliga psykopater som anser sig sitta på defenetiva universella lösningar.

Men var är alla dessa sk "intellektuella" pajaser i debatten? Ta debatten på FB t ex som är Sveriges största forum där spelreglerna är på lika nivå vilket garanterar att maktmissbruket från etablissemanget inte tar vid, vilket det hade gjort på annat håll. Ta det här på neutralt spelrum.
__________________
Senast redigerad av Lramschtrampo 2011-01-26 kl. 12:50.
2011-01-26, 12:05
  #2
Medlem
Håller med, hon måste komma hit och se det från "våran" vinkel.
Och det finns rasister överallt på nätet. Flashback är inte det enda internforumet som man är anonym på och som är fullt av rasister.
2011-01-26, 12:07
  #3
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-Lena Lodenius
- Det krävs att någon går in och tar debatten, säger författaren Anna-Lena Lodenius.

- Vi måste komma till läge där vi pratar om deras åsikter, inte om att de har fel, utan varför de har fel.

Hon är välkommen hit att debattera. Jag är säker på att många av Flashbacks mer skärpta rasister skulle göra slarvsylta av henne väldigt snabbt. För så fort PK:ismens murar inte längre skyddar sådana där debattörer så brukar de vara väldigt illa ute.
2011-01-26, 12:14
  #4
Medlem
hon är gravt hatad av både extremhögern och vänstern. Hon är självutnämd expert på "området" källhänvisar till sin kollega, som även källhänvisar till henne och cirkeln är sluten.

well ni kan ta debatten på henns blogg kanske

http://annalenalodenius.blogspot.com/
2011-01-26, 12:19
  #5
Avstängd
Lramschtrampos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Censur
hon är gravt hatad av både extremhögern och vänstern. Hon är självutnämd expert på "området" källhänvisar till sin kollega, som även källhänvisar till henne och cirkeln är sluten.

well ni kan ta debatten på henns blogg kanske

http://annalenalodenius.blogspot.com/

Det är inte neutral spelplan, där IP-nr lättare kan avslöja motdebattörer, dessutom profiterar hon på alla besök som hon hade fått till sin skitblogg. FB är neutralt i det avseendet att åsikt ställs mot åsikt på lika villkor.
__________________
Senast redigerad av Lramschtrampo 2011-01-26 kl. 12:30.
2011-01-26, 12:23
  #6
Medlem
Håller jag med om!
Men någon kanske kan bjuda in henne

Hon är verkligen mitt favorit hatobjekt. Självutnämda experter ger jag inte mycket för.
2011-01-26, 12:40
  #7
Medlem
woords avatar
Aldrig förstått varför folk klankar ner på något när de aldrig varit här och diskuterat.
2011-01-26, 12:55
  #8
Medlem
Tjackmosters avatar
Anna-Lena Lodenius är väl ändå inte judinna? Hon snarare ut som en finnjävel med sina drag.
2011-01-26, 12:56
  #9
Medlem
Är det verkligen värt att ta den här personen på så pass stort allvar att det är värt att debattera med henne?
2011-01-26, 12:59
  #10
Avstängd
Lramschtrampos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyus
Är det verkligen värt att ta den här personen på så pass stort allvar att det är värt att debattera med henne?

Det är inte adresserat till henne primärt, utan till alla hennes medkumpaner i etablissemnaget som gnäller om detta med jämna mellanrum. Vem denna kärringjävel är, har jag ingen aning om. Första gången jag läser hennes skit.
2011-01-26, 16:45
  #11
Medlem
Rodolfuss avatar
Andelen faktiska rasister är väl liten även på Flashback. De som kommit in och diskuterat så har det ju gått bättre i vissa frågor och sämre i andra.

Jag skulle gärna se fler journalister, politiker och liknande på Flashback.
2011-01-26, 18:14
  #12
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Spela roll.

Inga rationella människor tar dessa skvallerblaskor på allvar.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback