Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-26, 08:46
  #1
Medlem
hej!

Är det någon som har någon aning om hur man för över alla sina telefonkontakter från en SE K660i till Dell streak(vilken är en android)? Det sägs att man kan använda google contacts, men, liksom, hur? Streaken kan man ju ansluta till google contacts men hur gör man det med k660i:n?

Bara för dethär lilla problemet kan jag inte börja använda telefonen i vardagen, mina kontakter är viktiga :/
Citera
2011-01-26, 11:32
  #2
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilon
hej!

Är det någon som har någon aning om hur man för över alla sina telefonkontakter från en SE K660i till Dell streak(vilken är en android)? Det sägs att man kan använda google contacts, men, liksom, hur? Streaken kan man ju ansluta till google contacts men hur gör man det med k660i:n?

Bara för dethär lilla problemet kan jag inte börja använda telefonen i vardagen, mina kontakter är viktiga :/

Jag har inte provat just exakt den kombinationen, men programmet MyPhoneExplorer stöder både vanliga Sony Ericsson och androidbaserade mobiler. Det bör gå med att ta en backup av K660 och sedan lägga tillbaka telefonboken på Dell Streak.
Citera
2011-01-29, 17:25
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Jag har inte provat just exakt den kombinationen, men programmet MyPhoneExplorer stöder både vanliga Sony Ericsson och androidbaserade mobiler. Det bör gå med att ta en backup av K660 och sedan lägga tillbaka telefonboken på Dell Streak.

Jag har försökt ansluta min Dell Streak till Myphoneexplorer, men det gick inte, den säger hela tiden att mobilen inte är ansluten till USB fast än den är det. och jag har försökt ansluta med andra sätt men det går inte, den säger ändå att enheten inte är ansluten till USB.
"Kan inte ansluta till Telefonen. Ingen enhet ansluten via USB."
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback