2011-01-26, 00:26
Medlem
Hej!
Jag tycker att ni ska titta p bilderna av denna match, och veta hur domaren frn Qatar fuskade mot Irak.

http://www.youtube.com/watch?v=_8wDQ...layer_embedded

Hur fan kan VM bli i ett snt land av fusk? Det kommer g t helvetet tycker jag.
Citera
2011-01-26, 00:32
Bannlyst
Hoppas ngot annat land fr det n korrupta Qatar..
Citera
2011-01-26, 00:38
Medlem
Lillbrandts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graevskopaN
Hoppas ngot annat land fr det n korrupta Qatar..

gr inte. Dom har redan rtt det, gr inte att nda
Citera
2011-01-26, 00:44
Bannlyst
haha vilken rolig film

"SHAME ON YOU!"

/skitmnga repriser

"THIS IS FAIR PLAY????"

Citera
2011-01-26, 01:41
Medlem
serbers avatar
Vem sger att Qatar fr med ngon domare p sitt hemma vm? Fifa kommer vlja sina favoriter och skicka ner dom.
Inte direkt s att det fanns mycket underlgg fr snack om korruption i den videon, slaget mot ballen skulle nog varit rtt ven om det inte sg medvetet ut sen straffsituationen nr backen drar i trjan nere i hrnet p straffomrdet r en straff.
Frsta gula r inget att snacka om, arm mot huvudet r alltid minst gult kort oavsett om man trffar bakdelen eller bryter nsan och en av straffsituationerna s var ju Australiern p bollen s varfr skulle det bli straff?
Citera
2011-01-26, 10:11
Medlem
Mste vara svrt att tv lnder i mellanstern inte ska ha ngon sort utav koppling till varandra. Gr alltid att gnlla p snt. Och att Irak skulle gra det r vl p intet stt superovntat. Och jag tycker att de flesta situationer r sdana som man ser i varje match men det inte blses fr.
Senast redigerad av Martinao 2011-01-26 kl. 10:13.
Citera
2011-01-28, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinao
Mste vara svrt att tv lnder i mellanstern inte ska ha ngon sort utav koppling till varandra. Gr alltid att gnlla p snt. Och att Irak skulle gra det r vl p intet stt superovntat. Och jag tycker att de flesta situationer r sdana som man ser i varje match men det inte blses fr.

de vita var Irak och grn/gula Australien...

inte alla sekvenser var tveksamma, t.ex. frsta gula var inte orttfrdigad, armbgen uppe. tv straffar borde ha utdelats till irak. jag r mest chockad ver australiens fula spelastil, speciellt med tanke p hur de haft domarna emot sig i tv senaste VM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in