Jag köpte en Kingston minne - 4 GB - SO DIMM 204-stifts - DDR3
den verkar dock vara för stor för mina portar! Jag testade med att skruva bort den där biten som ska skurvas bort och sedan insertera den men den platsar inte trots att det är den de sa att jag ska ha i affären. Några ideer?
De senare finns det 4 recensioner som alla säger att det funkar jätte bra på macbook/mbp och på de tidigare ingen recension. Men de ser ut att vara samma minne. Borde jag ta de billiga osäkra eller de mindre billiga säkra?
De senare finns det 4 recensioner som alla säger att det funkar jätte bra på macbook/mbp och på de tidigare ingen recension. Men de ser ut att vara samma minne. Borde jag ta de billiga osäkra eller de mindre billiga säkra?
Dina länkar fungerar inte. Men det skiljer ju inte direkt några stora pengar.. så kör på det du tycker känns bäst.
Då det finns flera olika Mid 2010 modeller av iMac så gå in på http://www.komplett.se/k/memselect.a...rProdLine=iMac och välj rätt och se vilka minnen som kan passa. Kontrollera så du har köpt rätt minne därefter.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!