• 1
  • 2
2011-01-25, 21:40
Medlem
Hejsan. Jag har anvnt min FN knapp sen jag fick datorn fr att stnga av och stta p funktioner, s som ljudet,belysning och Wi-Fi. Nu r det s att jag stngde av min Wi-Fi fr ngra dagar sen eftersom jag bara skulle kra med min internetkabel. Och nu MSTE jag stta p min Wi-Fi igen fr att kunna surfa utan kabel.
Problemet:
Nr jag klickar p FN knappen hnder inget. Det brukar glida ner en ruta dr uppe men nu gr det inte det heller. har jag stngt av "FN"? Har startar om datorn 10 gnger utan resultat.
Kan ngon kunnig snlla hjlpa mig? jag mste stta p min wifi
Citera
2011-01-25, 22:12
Medlem
hasenfrasens avatar
...och datorn r en brbar av oknt mrke och oknd modell med oknd typ av Windows operativsystem? Vad sger din manual om knappar och funktioner?
Citera
2011-01-25, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasenfrasen
...och datorn r en brbar av oknt mrke och oknd modell med oknd typ av Windows operativsystem? Vad sger din manual om knappar och funktioner?
Toshiba, satellite a500d.
Windows 7 64bit
Min manual sger att vissa program kan stra drivrutinen som str fr FN knappen, Tror jag. Detta har hnt frut, d rckte det med en omstartning..
Citera
2011-01-25, 22:33
Medlem
Charles.Bronsons avatar
prova en systemterstllning
Citera
2011-01-25, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles.Bronson
prova en systemterstllning
Kommer mina filmer etc. g bort?
Citera
2011-01-25, 22:43
Medlem
Charles.Bronsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RBG
Kommer mina filmer etc. g bort?
s klart inte,har du instalerat program senaste tiden?,ndra bara till senaste datum ,nr det fungerade
t.e.x igr,men har du instalerat program idag s fsvinner de,men inte filmer och s..
kontrollpanelen>terstllning>ppna systemterstllning>nsta>vlj datum och tid i listan,nr det senaste fungerade och sen Nsta och klicka dig vidare.
Senast redigerad av Charles.Bronson 2011-01-25 kl. 22:49.
Citera
2011-01-25, 22:46
Medlem
Citat:
s klart inte,har du instalerat program senaste tiden?,ndra bara till senaste datum ,nr det fungerade
t.e.x igr,men har du instalerat program idag s fsvinner de,men inte filmer och s..
Finns det inget annat stt?
Citera
2011-01-25, 22:52
Medlem
Charles.Bronsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RBG
Finns det inget annat stt?
testa FN+F10 eller FN+F12 kanske bara det hjlper
Senast redigerad av Charles.Bronson 2011-01-25 kl. 22:55.
Citera
2011-01-25, 23:46
Medlem
Citat:
testa FN+F10 eller FN+F12 kanske bara det hjlper
Mrkte nu att vissa FN knappar fungerar, jag kan justera belysningen, stnga av ljudet, men rutan glider inte ner som den brukar, dr uppifrn.
Citera
2011-01-26, 00:29
Medlem
vonOlofs avatar
Anvnd den fysiska knappen p framkanten istllet. Den har skert bara kommit ur lge och stngt av WiFi rent mekaniskt.
Citera
2011-01-26, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonOlof
Anvnd den fysiska knappen p framkanten istllet. Den har skert bara kommit ur lge och stngt av WiFi rent mekaniskt.
Jag kommer ihg att jag stngde av den med FN+F8 !
Citera
2011-01-26, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonOlof
testade, funkade inte
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in