2011-12-19, 21:37
Medlem
obin_gams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
Jag gillar din teori Vad tror du om Bain då? Kommer catwomen föra ett eget krig mot Waynes parallelt med Bains krig mot rättvisan utan och lägga sig i? Jag tror inte hon kommer bry sig om Bain utan kommer va så besatt av Bruce/Batman så det som händer runt om struntar hon i. Kan bli en twist i slutet kanske där hon får veta vem batman är och hjälper honom. Bain verkar vara en ond jävel, en sån där som *just want the world to burn

Bane verkar var nån typ av gerilla/sekt-ledare med en fastlagd plan, din ide om att Catwoman arbetar bortanför den eller självständigt verkar väldigt troligt.

Citat:
En annan sak nu; Bruce har ju legat lågt med Batman ett tag

Jag tror han inte legat lågt alls, i en intervju med tidningen Empire sa Nolan att Brice var fastfrusen i tiden efter TDK, vilket jag toklar som att han har verkat som Batman alla dessa år - både jagar skurkar och måste se till att polisen inte tar han heller. Och det verkar ju ha lyckats till viss grad, den där scenen i början med Gordon där de andra poliserna säger: - He's a war hero, this is peace time. gör att det känns som att den mörke riddare och polischefen lyckats tämligen väl tills nu då filmen börjar och Bane träder in. Batmans utveckling tar jag som att han är The Dark Knight och det har funkat tills nu, men i slutet kommer han stiga uppåt till någonting mer.

Citat:
När han väl kommer att ta på sig masken igen kommer han inse att han behöver något snabbare än tumblern. Då kommer han gå till Lucius som kommer säga nåt i stil med, i think i got what you looking for

hehe, jag kommer tänka på scenen med Fox och den här revisorn i TDK:
Mr. Reese: What are you building for him now.. a rocket ship?
Citera
2011-12-19, 21:42
Medlem
JoliQuZs avatar
Detta kommer att bli röt sinnessjukt bra!

Dock så går det nog inte att göra en bättre film än TDK. Ingen kan möta sig med Jokern tyvär och det är min absoluta favorit film. Sätt den bokstavligt talat mer än 30 gånger
Men den här kommer bli nästa års höjdpunkt!
Citera
2011-12-19, 22:12
Medlem
thisilove21s avatar
Tycker att det ser ut som att Bruce är i fängelse? Det syns ju även i teasern när han gör armhävningar
Citera
2011-12-19, 22:16
Medlem
obin_gams avatar
En sak som jag upptäckte just nu - de där pärlorna Selina sätter på sig... är inte det exakt likadana som Martha Waynes pärlor!?
Citera
2011-12-19, 22:17
Medlem
rehyptols avatar
Dom har också använt det där ljudet igen som folk fick skicka in, det var ganska coolt tyckte jag.
Citera
2011-12-19, 22:24
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Dom har också använt det där ljudet igen som folk fick skicka in, det var ganska coolt tyckte jag.

Hans Zimmer vill ju ha mer, och han uppmana folk att vara mer aggressiva i det dom spela in
Citera
2011-12-20, 00:57
Medlem
General i götets avatar
Någon som för övrigt vet vad jackan som Bane bär kallas? Stilen allstå. Känns som någon slags military coat...
Citera
2011-12-20, 01:50
Medlem
ralfralfs avatar
Kan nästan garantera att Joseph Gordon-Levitt kmr bli Robin i filmen. Kan va så att Batman dör och Robin blir den nya dark knight som reser sig kanske. Det är 3st som åker batmobiler/plan.. Batman, Catwomen? och Robin?
Även i början på trailern där folk håller upp bokstäver ROUGE på matchen så ser R lite suspect ut

Man ser även en man på taket snabbt när Gordon ska tala... hmm Jokern vart kul?

Pinsamt att man blir så uppspelt för en trailer men är sjukt taggad på filmen, tror/hoppas den kmr bli bättre en TDK
Citera
2011-12-20, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ralfralf
Kan nästan garantera att Joseph Gordon-Levitt kmr bli Robin i filmen. Kan va så att Batman dör och Robin blir den nya dark knight som reser sig kanske. Det är 3st som åker batmobiler/plan.. Batman, Catwomen? och Robin?
Även i början på trailern där folk håller upp bokstäver ROUGE på matchen så ser R lite suspect ut

Man ser även en man på taket snabbt när Gordon ska tala... hmm Jokern vart kul?

Pinsamt att man blir så uppspelt för en trailer men är sjukt taggad på filmen, tror/hoppas den kmr bli bättre en TDK

Det var det första jag tänkte på också när jag såg Joseph Gordon-Levitt! Han ser ut som en "Robin"

Jag tror att det man fick se i slutet är en allierad offensive med Gordon och Robin i var sin Tumbler! Batman rattar sin Batwing och Catwomen kör givetvis Batpoden. Trappan man ser Tumblern står och skjuter mot i slutet skulle kunna vara samma trappa Catwomen kör ner för med batpoden på de bilderna som läck ut tidigare! Tumblern som står och skjuter ser ju nästan ut som en pansarvagn medans de 2 som kör ser ut som den vanliga så kanske finns flera stycken.

Det där stora hålet de hoppar ner i med rep kan det vara samma hål Bruce ramla ner för i Batman Begins fast de har gjort det lite större nu när de renoverat Waynes Manor?
Senast redigerad av The Stranger 2011-12-20 kl. 09:00.
Citera
2011-12-20, 10:17
Medlem
obin_gams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ralfralf

Den där skylten är gjord av ett fan och postare på superherohypes forum som tog med sig det när dom skulle vara extras vid inspelningen av matchen. Desingen på R:et är meningen, men det är inte Nolan som står bakom det... även om det är ett sjukt roligt påskägg
Citera
2011-12-20, 11:13
Medlem
Pappersvargens avatar
Har inte Nolan sagt tidigare att han vägrar att göra en Robin?
Citera
2011-12-20, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Har inte Nolan sagt tidigare att han vägrar att göra en Robin?

Jo. Och framför allt har Bale sagt att han vägrar inkludera Robin.

Kommer inte hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in