2012-08-12, 05:26
Medlem
dj0h4nn3ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaggaren

Avslutningsvis så talar du emot dig själv när du först skriver att den var helt okej för att sedan skriva att den knappt är sevärd. En knappt sevärd film skulle inte jag klassa som helt okej.

Citera
2012-08-12, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dj0h4nn3s

Citat:

Citera
2012-08-12, 06:44
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mintztah
Aldrig gillat Batman filmerna, men ni får gärna övertala mig att se denna.

Hoppas ingen försöker övertala dig att gå på en film som knappt var värd pengarna. Den är inte lika bra som t.ex. förra filmen. Är du dessutom inget batman-fan ser jag ingen mening med att gå på filmen.
Citera
2012-08-12, 06:56
Medlem
3rdstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprum
Desmond Harrington, snubben som spelar Quinn i Dexter.

Kände igen han i filmen när jag såg den, men de tog en stund innan jag kopplade hans ansikte med hans karaktär i Dexter. Kanske för att han inte var lika solbränd.
Ja, jag funderade själv som satan var jag sett honom tidigare, tror det var polishatten som gjorde att det tog så lång tid innan jag kopplade ihop honom med rollen som Quinn i Dexter. F.ö. en karaktär jag aldrig gillade i Dexter.
Citera
2012-08-12, 12:20
Medlem
Såg den idag. Fantastiskt bra film, den har allt en perfekt film skall ha, musiken, dramatiken osv. Twisten var även den bra.

Älskade filmen, roligt att de öppnade för en ny Batman & Robin film. 10/10. Ni som säger att den sög gå och titta på era asiatiska skräckfilmer ni.
Citera
2012-08-12, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ginhev
Såg den idag. Fantastiskt bra film, den har allt en perfekt film skall ha, musiken, dramatiken osv. Twisten var även den bra.

Älskade filmen, roligt att de öppnade för en ny Batman & Robin film. 10/10. Ni som säger att den sög gå och titta på era asiatiska skräckfilmer ni.

Det säger rätt mycket om er som personer när kritik mot de som ogillar filmen består i att vi skulle gilla "star wars" eller "asiatiska skräckfilmer".
Citera
2012-08-12, 13:48
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ginhev

Dramatiken? Den var ju inte ens spännande? Vissa finesser var väl finurliga men någon direkt spänning upplevde jag aldrig.
Citera
2012-08-12, 16:03
Medlem
OrdinaryDays avatar
Jag ska se denna film på bio nu kl18. Jag har inte sett de tidigare filmerna. Är det något jag behöver vet innan jag ser denna film?
Citera
2012-08-12, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrdinaryDay
Jag ska se denna film på bio nu kl18. Jag har inte sett de tidigare filmerna. Är det något jag behöver vet innan jag ser denna film?

Nej. Det är mer eller mindre fristående. Det är dock visa tillbaka blickar från föregående filmer, men inget av vikt.
Citera
2012-08-12, 16:33
Medlem
Random.Heros avatar
Citat:
Vet du dessa saker bör du kunna följa berättelsen:
Citera
2012-08-12, 16:46
Medlem
OrdinaryDays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Nej. Det är mer eller mindre fristående. Det är dock visa tillbaka blickar från föregående filmer, men inget av vikt.
Okej, låter bra. Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Random.Hero
Vet du dessa saker bör du kunna följa berättelsen:

Kunde inte svara på någon av dessa frågor. Men du kanske kan göra det åt mig? ska försöka googla lite
Citera
2012-08-12, 16:59
Medlem
Random.Heros avatar
Citat:
Kunde inte svara på någon av dessa frågor. Men du kanske kan göra det åt mig? ska försöka googla lite

Lite kortfattat (å nu avslöjas en del så.. varning haha):

Hoppas det hjälper.
Senast redigerad av Random.Hero 2012-08-12 kl. 17:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in