2012-08-12, 05:26
Citat:
Avslutningsvis så talar du emot dig själv när du först skriver att den var helt okej för att sedan skriva att den knappt är sevärd. En knappt sevärd film skulle inte jag klassa som helt okej.
Ursprungligen postat av Snaggaren
Om jag minns rätt blev han inte knivhuggen i magen utan någonstans i sidan. Jag vet inte exakt var hugget placerades men ser det inte som omöjligt att han kunde röra sig förhållandevis obehindrat trots knivskadan efteråt. För övrigt så sitter han ju mest ner direkt efter att ha blivit huggen så något extremt rörelsemönster som han inte klarade av på grund av sin skada var aldrig aktuellt.
När han satt fast bomben i sin flygmaskin och precis lyft så var det definitivt mer än ett par sekunder kvar. När du skriver "ett par sekunder" så tolkar jag det som att du menar högst fem men så lite återstod alltså inte när han lyfte.
Det var ingen omodern helikopter han använde utan en betydligt snabbare och modernare flygmaskin om vi säger så.
Det har redan konstaterats i tråden att det inte alls borde ha uppstått en sådan tsunami-våg.
Avslutningsvis så talar du emot dig själv när du först skriver att den var helt okej för att sedan skriva att den knappt är sevärd. En knappt sevärd film skulle inte jag klassa som helt okej.
Spelar ingen roll vart han blev knivhuggen, han verkade helt oberörd av det. Känns inte verklighetstroget. Som om de ville få en att glömma bort att han blev det. Ja okej, kanske 30 sekunder eller något, det är trots allt en ATOMbomb, sådana som har utplånat hela städer, att det inte blir några komplikationer känns inte verklighetstroget.
Har inte läst igenom hela tråden.
Jag var trött när jag skrev inlägget. Den är inte dålig direkt, dock överskattad så det bara skriker om det. Är inget större Batman-fan egentligen, men kan säga att den förra med Heath Ledger var jävligt mycket bättre.
Har inte läst igenom hela tråden.
Jag var trött när jag skrev inlägget. Den är inte dålig direkt, dock överskattad så det bara skriker om det. Är inget större Batman-fan egentligen, men kan säga att den förra med Heath Ledger var jävligt mycket bättre.