2014-05-16, 09:28
Medlem
developer81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canadianresources

Petter är enligt mej helt okej. Han fyller sin roll som programledare helt okej. Dock är han lite mesig när folk hackar på honom och det vore ju kul om han kunde tuffa till sej lite och ge mothugg. I senaste avsnittet blev han ju totalt söndermobbad av Lärnström. Vilket var kul iofs.

Jag tycker TSKNAS mer och mer går mot att bli någon slags hacka-på-Petter-pod. Själv uppfattar jag ingen riktigt humor i det hela heller, bara "mobbing". Jag tycker inte Petter som karaktär i TSKNAS är rolig eller tillför något förutom det där påklistrade attack-ratata-skrattet, men att podden numera går ut på att hacka på honom har blivit lite tradigt tycker jag. I de tidigare avsnitten var det ju någon slags konversation mellan de tre/fyra i alla fall...

Nåväl, det är ju bara en pod och jag hoppas det vänder mot det bättre
Citera
2014-05-16, 12:07
Medlem
Otroligt roligt avsnitt, allt Soneby rör vid blir guld. Vad spelar det för roll om de hackar på Petter eller inte? Skit samma. Eftersom han är hjärntvättad sen gosskören så tar han det bara med en klackspark och säg inte att de hackat konstant i 4-5 senaste avsnitten för så är det ju uppenbarligen inte.
Citera
2014-05-16, 16:46
Medlem
Ronilles avatar
Konstellationen som var i veckans TSKNAS är den allra bästa! Älskade Greg Pohler dissen :

Tyvärr stör jag mig på Soran nu för tiden. Hans gloria har hamnat lite på sniskan efter man fått reda på att han lämnat sin gravida flickvän (Läs skvallertråden).
Citera
2014-05-16, 21:44
Medlem
canadianresourcess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Konstellationen som var i veckans TSKNAS är den allra bästa! Älskade Greg Pohler dissen :

Tyvärr stör jag mig på Soran nu för tiden. Hans gloria har hamnat lite på sniskan efter man fått reda på att han lämnat sin gravida flickvän (Läs skvallertråden).
Vad snackar du om? Du stör dej på Soran på grund av nått skvaller du läst, men som absolut inte märks i podden? Eller vill du bara skryta med hur bevandrad du är i skvallerträsket?
Citera
2014-05-17, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canadianresources
Vad snackar du om? Du stör dej på Soran på grund av nått skvaller du läst, men som absolut inte märks i podden? Eller vill du bara skryta med hur bevandrad du är i skvallerträsket?

Läs Sorans exflickväns twitter så fattar du vad det handlar om. Hon blev gravid och Soran lämnade henne då.
https://twitter.com/kapolain
Citera
2014-05-17, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
Läs Sorans exflickväns twitter så fattar du vad det handlar om. Hon blev gravid och Soran lämnade henne då.

Har följt henne ett tag och misstänkt något, men är detta sant? Känns inte likt Soran.
Citera
2014-05-17, 13:35
Medlem
canadianresourcess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
Nej det tänker jag inte göra. Jag bryr mej inte. Har aldrig varit särskilt intresserad av sånt här skvaller. Och jag fattar inte vad det har med hans medverkan i TSKNAS att göra. Håll er till skvallertråden era kärringar.
Citera
2014-05-21, 17:18
Medlem
Bagdadkingens avatar
Dagens avsnitt var suveränt.
That is all.
Carry on.
Citera
2014-05-21, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bagdadkingen
Dagens avsnitt var suveränt.
That is all.
Carry on.

Instämmer. Hatar egentligen Kawa, men nu var han ju skön. Bra att de inte ens rörde vid politiksnacket.

Edit: Din jävel, såg ditt inlägg i AMK. Men jag instämmer ändå.
Citera
2014-05-26, 20:47
Medlem
swimp78s avatar
Jag har försökt börja lyssna på detta, men det faller på att Petter Bristav (och Soran Ismael) är så fruktansvärt tråkiga.
Framförallt obegriplig är Petter Bristav. Där andra komiker som gästar podden är smarta, skarpa, allmänbildade eller i alla fall har en personlighet - sitter bonden Bristav som en förvuxen 13-åring och lallar, han är inte rolig. Han är som ett barn. Lika kul att höra på honom som att lyssna på random tonårig kille från Åmål som sävligt sitter och sörplar på en redbull och pratar tjejer och Peter Jackson-filmer. Varför hänger andra komiker med honom? Tycker de synd om honom?

Skillnaden blir extra stor när man jämför med t ex Alla mina kamrater. Soneby och gänget är ju en helt annan division.
Citera
2014-05-27, 23:05
Medlem
Transmissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Skillnaden blir extra stor när man jämför med t ex Alla mina kamrater. Soneby och gänget är ju en helt annan division.
De är ju om möjligt ÄNNU infantilare.
Citera
2014-05-28, 00:00
Medlem
Bagdadkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Instämmer. Hatar egentligen Kawa, men nu var han ju skön. Bra att de inte ens rörde vid politiksnacket.

Edit: Din jävel, såg ditt inlägg i AMK. Men jag instämmer ändå.

Haha ledsen mannen.

Soneby är ett jävla geni, så sjukt rolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in