2011-01-28, 23:30
Medlem
drdracula141s avatar
Säger bara frihet för Egyptens folk! حرية الناس في مصر inshalla!
Citera
2011-01-28, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Han ska alltså byta regering, men själv stanna kvar? Han måste verkligen ta folket för idioter.
Jag hopppas att de inte ger upp nu! Att de inte går på skitsnacket och fortsätter kämpa!
Citera
2011-01-28, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mexes5
hah enligt honom så har dessa demonstranier skett pga "friheten" som han har gett till folket i landet - jävla idiot

jag haka upp mig på de med
Citera
2011-01-28, 23:32
Medlem
Han faller snart av naturliga skäl:
Intelligence sources say Egyptian president could die within a year.
http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=181871
Citera
Medlem
Alla extremisterna nazister, islamister och kommunister jublar över det som händer i Egypten och mellanöstern och de har helt plötsligt blivit förespråkare av demokrati. Men det de verkligen hoppas på är att störtandet av arabiska ledare ska leda till att islamisterna tar makten och startar ett krig mot deras gemensamma fiende Israel. Sedan skiter de fullständigt i vad som kommer att hända med både araberna och judarna.
Citera
Medlem
Vad fan spelar de för roll om han byter regering. Dom tar väl direkt order av honom ändå, nu kommer de brinna
Citera
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownAwareness
Precis mina tankar.
Om något så måste detta göra folket mer förbannade.
Han verkar otroligt arrogant och instabil. I hans läge hade jag försökt minimera skadan och avgått, med omedelbar verkan. Fortsätter han så här kommer han lynchas om folket får tag på honom.
Citera
Medlem
kvastis avatar
Vad f*n sa han egentligen? Och vad menade han med detta? Sammanfattningsvis:

Jag (Mubarak), är en vän av folket.
Regeringen kommer lämna över till en ny regering imorgon (lördag).
Jag distansierar mig från regeringen som är de riktiga svinen... Jag själv är dock en fin kille, som tror på er, folket.

Var det förinspelat? Sitter han med några resväskor med guld på väg till något annat arabland nu?
Citera
2011-01-28, 23:33
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan23
mosad? tolerat? vad är det för språk?

Vellkomen sprakpållis!
Citera
Bannlyst
Fyfan vilken fitta. Han ska definitivt avrättas när läge uppstår. Men jag undrar hur länge militär och polis kommer att stå på hans sida, han har definitivt diskuterat detta med USA. Troligen har amerikanerna skrivit hans tal. Mycket flum.

Jag tror på blodbad, hur länge ska världen titta på utan att agera är frågan? Tror inte att det kommer att bli tyst och om det blir det så är det ett STORT STORT STORT misstag. Egyptierna kommer inte att få bättre tid eller tillfälle. Hans tal tyder på påtryckningar från USA saying ---- DON'T RESIGN---- och bekräftar hans diktatoriska position. Det ytterligare bevisar att han också skiter i sin befolkning för pengar och makt.

SNÄLLA EGYPTIER GÅ INTE PÅ DETTA SPEL GENOM ATT "GE DET EN CHANS" ELLER "VÄNTA OCH SE" DÅ ÄR DET KÖRT TILL EN BRA TID FRAMÖVER.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan23
Han faller snart av naturliga skäl:
Intelligence sources say Egyptian president could die within a year.
http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=181871

vad jag förstått så spelar det ingen roll för han kommer låta sin son ta över
Citera
Medlem
UnknownAwarenesss avatar
Försvarsministern som han ska sparka tillsammans med resten av regeringen har ju som snubben
i live feeden sa militären i sin hand. Tror ni han kommer försöka något? Militären verkade ju sig vara
sympatiska med folket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in