2011-01-28, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLaTtEn
Gubben har kulor...han stannar. men hur länge till??€

Den är inspelad, han testar hur folket skall reagera, de e ju fan han som ger direkt order till regeringen.
Citera
Medlem
Trodde ni att en som suttit vid makten så länge och gjort så mycket som han gjort för att få behålla den skulle avgå självmant?
Kul dock att han försöker blidka folket med att byta regering... Innebär det även försvarsministern som även är högsta hönset i armén?
Citera
Medlem
shmuels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan23
Han faller snart av naturliga skäl:
Intelligence sources say Egyptian president could die within a year.
http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=181871
Haha, förhoppningsvis.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvasti
Vad f*n sa han egentligen? Och vad menade han med detta? Sammanfattningsvis:

Jag (Mubarak), är en vän av folket.
Regeringen kommer lämna över till en ny regering imorgon (lördag).
Jag distansierar mig från regeringen som är de riktiga svinen... Jag själv är dock en fin kille, som tror på er, folket.

Var det förinspelat? Sitter han med några resväskor med guld på väg till något annat arabland nu?

garanterat inspelat
Citera
2011-01-28, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mexes5
vad jag förstått så spelar det ingen roll för han kommer låta sin son ta över
Hans son är antagligen lika hatad som sin far och svag som ledare, det kommer bara bli mer demonstrationer om det sker i framtiden.
Citera
Medlem
johnfernstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Vellkomen sprakpållis!
offT
Nu skall du inte vara dum mot Ankan. kåmpisen vet alt om terorism:
https://www.flashback.org/sp27590601
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan23
Hans son är antagligen lika hatad som sin far och svag som ledare, det kommer bara bli mer demonstrationer om det sker i framtiden.

precis men det är hans tanke att han son ska ta över...vilket bådar inte gott..
Citera
2011-01-28, 23:38
Medlem
bLaTtEns avatar
Talet kommer att tagga demonstranterna. Han dumförklarar dem och anser sig vara oskyldig.
Citera
2011-01-28, 23:39
Medlem
TimothyMcVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ra-Atum
Alla extremisterna nazister, islamister och kommunister jublar över det som händer i Egypten och mellanöstern och de har helt plötsligt blivit förespråkare av demokrati. Men det de verkligen hoppas på är att störtandet av arabiska ledare ska leda till att islamisterna tar makten och startar ett krig mot deras gemensamma fiende Israel. Sedan skiter de fullständigt i vad som kommer att hända med både araberna och judarna.

Det är precis en sån utveckling man är rädd för, när det är militanta islamister med i leken vet man inte vad som kan hända, frågan är ju om inte det bästa vore om Mubarak sitter kvar, han kämpar ju trots allt emot militant islamism och det måste ju ändå ses som nåt bra.
Citera
Medlem
cryptomes avatar
Herregud vilket drama!!

Har aset återuppstått???
Citera
Medlem
Folket säger att dom som dog inte kommer göra det förgäves... det kommer bli nasty misstänker jag
Citera
2011-01-28, 23:40
Medlem
Citat:
"What happened in the last few days put fear in everybody's hearts and the fear for the future and additional chaos. I take responsibility for the security of this country and our citizens, I will not let this happen. I will not let fear live in the hearts of the citizens."

Tar han folket för idioter? det är snarare tvärtom folket har förlorat rädslan för regeringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in