• 1
  • 2
2011-01-25, 14:24
Medlem
Vattenspanns avatar
Lämna blod och fråga om du kan få extra många järntabletter. Man blir ta mig helvete som Hunneberg i magtrakten av det där förbannade järntillskottet. Att du skiter mer eller mindre svart är bara ytterligare en god anledning att vilja knapra dom.
Citera
2011-01-25, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspann
Lämna blod och fråga om du kan få extra många järntabletter. Man blir ta mig helvete som Hunneberg i magtrakten av det där förbannade järntillskottet. Att du skiter mer eller mindre svart är bara ytterligare en god anledning att vilja knapra dom.

Jag har gått på järntabletter. Gjorde det året efter magsåret då jag förlorade väldigt mycket blod.
Inte fan hjälpte det.
Citera
2011-01-25, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guyf1570
Käkar du det inte redan så prova att köpa Ranitidin på Apoteket, det är receptfritt. Funkar det får du gå till farbror doktorn och be honom skriva recept på storpack så spar du pengar. Protonpumpshämmare finns i lite olika styrkor där Ranitidin är den mildaste, ett snäpp upp på skalan är Losec och starkast Nexium.
Fast ranitidin är inte en protonpumpshämmare, utan en histaminantagonist. TS, tänk på att läkemedel som förändrar syrautsöndringen i magen kan ha diarré som biverkan. Funkar inte imodium? Testa starkare opioder annars om du är desperat. opiater ger förstoppning som biverkan.
Citera
2011-02-21, 19:45
Medlem
guyf1570s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blandband1
Fast ranitidin är inte en protonpumpshämmare, utan en histaminantagonist. TS, tänk på att läkemedel som förändrar syrautsöndringen i magen kan ha diarré som biverkan. Funkar inte imodium? Testa starkare opioder annars om du är desperat. opiater ger förstoppning som biverkan.

Visste att någon BW skulle påpeka det. Helt korrekt påpekat.
Citera
2011-02-23, 01:54
Medlem
phantomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pundarfan
om man äter värktabletter blir man hård i magen du sitter inte på några tradolan så kan du ta dom ??

Måste vara det sämsta tipset jag sett på länge!
Citera
2011-02-24, 11:33
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phantomen
Måste vara det sämsta tipset jag sett på länge!
Eller det bästa? Nästintill alla Opioidmissbrukare har problem med förstoppning.
Citera
2011-02-24, 16:22
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Blåbär the och mjölk sätter iaf stopp i mitt rör.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in