Om du måste logga in för att kolla/göra provet tvivlar jag på att du kan kolla på det utan att det märks nånstans. Kan du det är det en riktigt jävla usel implementation av loggningen, men jag hade inte chansat på att så är fallet.
Om du måste logga in för att kolla/göra provet tvivlar jag på att du kan kolla på det utan att det märks nånstans. Kan du det är det en riktigt jävla usel implementation av loggningen, men jag hade inte chansat på att så är fallet.
Kan man inte använda Firebug och ändra i ID:n? Det är en <form> med som javascript som submit och i <form>-taggen står det alla möjliga IDn
Kan man inte använda Firebug och ändra i ID:n? Det är en <form> med som javascript som submit och i <form>-taggen står det alla möjliga IDn
Kan man säkert. Det är ingen som hindrar dej från att chansa, jag säger bara att jag inte skulle gjort det, framförallt inte eftersom jag inte har en aning om vad som händer när man väl "loggar in" eller ens vad det är för idn som ligger i det där formuläret du snackar om.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!