2011-01-24, 22:02
Medlem
Har prov i Cisco imorgon och min lärare har redan aktiverat provet, dvs. jag kan gå in på den och göra provet redan nu.

Så, jag undrar helt enkelt om det är möjligt att se provet utan att "lämna fotspår" efter sig så att säga.
Citera
2011-01-24, 22:26
Moderator
Protons avatar
Om du måste logga in för att kolla/göra provet tvivlar jag på att du kan kolla på det utan att det märks nånstans. Kan du det är det en riktigt jävla usel implementation av loggningen, men jag hade inte chansat på att så är fallet.
Citera
2011-01-24, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Om du måste logga in för att kolla/göra provet tvivlar jag på att du kan kolla på det utan att det märks nånstans. Kan du det är det en riktigt jävla usel implementation av loggningen, men jag hade inte chansat på att så är fallet.

Kan man inte använda Firebug och ändra i ID:n? Det är en <form> med som javascript som submit och i <form>-taggen står det alla möjliga IDn
Citera
2011-01-25, 06:47
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLazahYoda
Kan man inte använda Firebug och ändra i ID:n? Det är en <form> med som javascript som submit och i <form>-taggen står det alla möjliga IDn
Kan man säkert. Det är ingen som hindrar dej från att chansa, jag säger bara att jag inte skulle gjort det, framförallt inte eftersom jag inte har en aning om vad som händer när man väl "loggar in" eller ens vad det är för idn som ligger i det där formuläret du snackar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in