2011-01-24, 20:49
Medlem
Vill ha en gammal vanlig black hood tröja som alltid har funnits, under min livstid i alla fall. MEN, här kommer men;et, den ska va rätt stor, inte fet utan lång. ner under rumpan och utan tryck, finns säker på många ställen men jag e för lat för att shoppa eller kolla på internet. är ny på flashback föresten, så skriv inte för invecklade flashback slang.
Citera
2011-01-24, 20:52
Medlem
Sombreromannens avatar
Hur fan ska du kunna köpa dig en ny tröja, fall du är för lat för att shoppa och för att surfa på internet? herregud..

H&m har säkert något billigt skit.
Citera
2011-01-24, 20:55
Medlem
det är här kvinnorna kommer in i bilden, vet jag vilken jag ska ha så kan en kvinna köpa den åt mej när dom ändå är ute och shoppar.
Citera
2011-01-24, 21:02
Medlem
Sistakontots avatar
Så då tycker du att vi skall leta reda på detta för dig? Du som inte ens lagt ner något arbete själv för att finna vad du söker. Det känner jag ingen större lust för.

Hade du lagt manken till själv hade jag kunnat hjälpa dig att leta efter en. Men man blir ju föga sugen på att lägga ner energi på något som uppenbarligen inte betyder mycket nog för att du själv skulle lägga ner arbete.

Nu gick du nog miste om en del hjälp. Nu får du hoppas på att någon i förhand letat efter precis samma sak och vet var den finns.

Du får ursäkta mitt något bittra svar. Men jag har världens monsterdisk jag inte orkar ta hand om, men är så illa tvungen.
Citera
2011-01-26, 17:34
Medlem
mankztas avatar
Cheap Monday har just sådana långa varianter utav hoodies, du får själv slasa dig till butikerna o leta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in