2011-01-23, 22:55
Medlem
Jag r 22 r gammal, trnat styrketrning 4 r varav 2 senaste ren serist med kost, smn, kosttillskott osv. Kanske r ovsentlig info men min vikt r 85kg~ med en fett% p 12-13%.

Vet att en del kommer tycka det r mesigt, ondigt osv eftersom mnga/du sjlv kr "riktiga" kurer. Men frsk att inte jmnfra med andra nu.

Frvntningar infr denna "kur" r inte stora alls, det jag hoppas p r en liten push frammt i trningen. Mnga sitter skert och tnker "pajas om du nd ska kra ngot s kr nt ordentligt". Har lst p om AAS under ca 5 rs tid och sett en hel del dokumentrer men knner mig fortfarande inte mogen till 110% att leka med de stora grejerna, men knner att jag nd vill prova nnting som kanske kan ge en liten push frammt i trningen utver kreatin, gainer, proteintillskott och diverse "muskelbygge" produkter som finns hr i Sverige.

Har lst en del om dessa tillskotten och det finns verkligen blandad respons, en del avskyr dom medans andra verkligen lskar dom. Har du provat p detta sjlv? Kom grna med kritik oavsett, all kritik uppskattas.

Tnkte hur som helst prova p att kra dagligt intag shr under 50 dagar:

Reversitol
DHEA: 50mg
Hydroaxodiol: 1080mg morgon samt 1080mg kvll

Tack fr mig!
Citera
2011-01-24, 01:28
Medlem
Reversitol r en produkt som slldes i Sverige lagligt frut(?) och Hydroaxodiol r ett mne som finns i produkten Testabolan som nog mnga knner till. Gr att kpa i diverse trningsbutiker och hemsidor i USA.
Senast redigerad av ahees 2011-01-24 kl. 01:37.
Citera
2011-06-01, 21:12
Medlem
Hur gick det? Krde du "kuren"? Mrkte du ngon skillnad? Hur kndes det nr du "gick av"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in