Jag r 22 r gammal, trnat styrketrning 4 r varav 2 senaste ren serist med kost, smn, kosttillskott osv. Kanske r ovsentlig info men min vikt r 85kg~ med en fett% p 12-13%.
Vet att en del kommer tycka det r mesigt, ondigt osv eftersom mnga/du sjlv kr "riktiga" kurer. Men frsk att inte jmnfra med andra nu.
Frvntningar infr denna "kur" r inte stora alls, det jag hoppas p r en liten push frammt i trningen. Mnga sitter skert och tnker "pajas om du nd ska kra ngot s kr nt ordentligt". Har lst p om AAS under ca 5 rs tid och sett en hel del dokumentrer men knner mig fortfarande inte mogen till 110% att leka med de stora grejerna, men knner att jag nd vill prova nnting som kanske kan ge en liten push frammt i trningen utver kreatin, gainer, proteintillskott och diverse "muskelbygge" produkter som finns hr i Sverige.
Har lst en del om dessa tillskotten och det finns verkligen blandad respons, en del avskyr dom medans andra verkligen lskar dom. Har du provat p detta sjlv? Kom grna med kritik oavsett, all kritik uppskattas.
Tnkte hur som helst prova p att kra dagligt intag shr under 50 dagar:
Reversitol
DHEA: 50mg
Hydroaxodiol: 1080mg morgon samt 1080mg kvll
Tack fr mig!