• 1
  • 2
2004-08-16, 23:20
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nebutsduts
joyce/ Du sa att din syn p mn har frndrats sen du jobbade med detta,
hur har den frndrats?

Jag kan inte lta bli att tnka p att mn jag mter kanske telerunkisar. Nr jag blev arbetsls visade det sig att min handlggare p arbetsfrmedlingen var runkis vilket innebar att jag fick byta telefonnummer.

Ibland hnder det att jag ser ner p mn eftersom de r s puckade att de lgger 20 kr / minut p telesex. Varfr inte g och knulla en hora istllet?

Jag r helt p det klara med att alla mn inte ringer telefonsexlinjer men samtidigt r det enormt mnga. En del av de jag pratade med skickade bilder p sig sjlva s det hnder nstan varje mnad att jag knner igen en runkis p stan. Mnga av dem som gav mig sina adresser var familjefder och antagligen helt normala men det r svrt att lta bli att tnka p vad som driver dem att runka i telefon.

Jag kan frst att fr mnga r detta det enda sttet fr dem att f ngon form av sexuell kontakt. Mnga ltt utvecklingsstrda ringde till mig och andra mnniskor som levde ett liv isolerade frn omvrlden. Mnga var blyga och hade liten kontakt med mnniskor verhuvudtaget. Fr att sammafatta min syn p dessa med finns det bara ett ord, tragiskt. Det r inte s att jag fraktar merparten av de som ringde utan snarare tycker jag synd om dem.
Citera
2004-08-17, 11:04
Medlem
Joyce, hur gick det med de du trffade? Varfr trffade du dem, fr att du hade medknsla och ville hjlpa eller fr att du tyckte de var trevliga killar?
Citera
2004-08-17, 14:11
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marang
Joyce, hur gick det med de du trffade? Varfr trffade du dem, fr att du hade medknsla och ville hjlpa eller fr att du tyckte de var trevliga killar?

Jag trffade dem av nyfikenhet. En av dem gick vidare och startade ett eget fretag, Sexy std. Det r tydligen en verksamhet som hyr ut lttkldda flickor till stdning.
Citera
2004-08-17, 14:27
Medlem
maniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Jag trffade dem av nyfikenhet. En av dem gick vidare och startade ett eget fretag, Sexy std. Det r tydligen en verksamhet som hyr ut lttkldda flickor till stdning.

Hpp! Det fanns intressanta saker att lsa om den herren efter en skning p Google
Citera
2004-08-17, 16:23
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maniac
Hpp! Det fanns intressanta saker att lsa om den herren efter en skning p Google

Pinge kallade han sig, tnker inte skriva ut hans fullstndiga namn hr. Han var frn Hofors och i brjan ringde han ett par timmar i veckan.

Nu msta jag ska p ntet.
Citera
2004-08-17, 19:15
Medlem
Ett par frgor till Angelina och joyce!

Hur kommer det sig att man vljer, eller r intresserad av, att livnra sig inom den branschen?
Fr det frsta s r det vl nstan oundvikligt att synen p mn kommer att frndras, och inte till det bttre? Ett stort minus kan jag nog tycka.
Vilka r frdelarna med jobbet, frutom att lnen kan tnkas vara hyfsad?
Nackdelar?

Ngra frgor av nyfikenhet bara. Det r ju ett ganska extremt jobb om ni frgar mig. Men det r jag det.
Dmer inte ngon p ngot stt.
Citera
2004-08-17, 20:41
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkor

Hur kommer det sig att man vljer, eller r intresserad av, att livnra sig inom den branschen?
Fr det frsta s r det vl nstan oundvikligt att synen p mn kommer att frndras, och inte till det bttre? Ett stort minus kan jag nog tycka.
Nackdelar?

Ngra frgor av nyfikenhet bara. Det r ju ett ganska extremt jobb om ni frgar mig. Men det r jag det.

Jag valde att jobba med telefonsex eftersom det var bra betalt och inte srskilt anstrngande. Det passade perfekt nr jag var ung. Jag hade nyligen blivit av med ett annat vlbetalt jobb s jag var tvungen att snabbt hitta ett nytt.

Nackdelarna r som sagt att synen p vissa mn frndrats. Det r knappast ett jobb som man hller p med srskilt lnge, 2 1/2 r rckte gott och vl fr mig.
Citera
2004-08-17, 20:58
Medlem
Tja jag r intresserad av sex, har bra fantasi och r inte srskilt blyg av mig. Jag har iofs en uni. utbildning som snart r klar men jag kan tnka mig att ha det som lnande extraknck om det gr...Verkar vara lttfrtjnta pengar i jmfrelse med andra okvalificerade jobb som att torka bajs p ngt vrdhem eller nt.
Jag r en helt vanlig tjej och jag skulle aldrig kunna tnka mig att strippa eller nt snt.....

Citat:
Ursprungligen postat av Stinkor

Nackdelar?

Citera
2004-08-18, 18:21
Medlem
Gravelands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Pinge kallade han sig, tnker inte skriva ut hans fullstndiga namn hr. Han var frn Hofors och i brjan ringde han ett par timmar i veckan.

Nu msta jag ska p ntet.

Efter 2secs google s:
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav Fridolin JR
Det allra tydligaste exemplet r kanske den gamla porrproducenten Per-Inge Blomkvists fretag Sexy Std som enligt egen uppgift fr mellan fem och femton uppdrag i veckan.

http://www.gronungdom.se/artikel.php...el=170&ENHET=1

Haha
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här