Citat:
Ursprungligen postat av nebutsduts
joyce/ Du sa att din syn p mn har frndrats sen du jobbade med detta,
hur har den frndrats?
Jag kan inte lta bli att tnka p att mn jag mter kanske telerunkisar. Nr jag blev arbetsls visade det sig att min handlggare p arbetsfrmedlingen var runkis vilket innebar att jag fick byta telefonnummer.
Ibland hnder det att jag ser ner p mn eftersom de r s puckade att de lgger 20 kr / minut p telesex. Varfr inte g och knulla en hora istllet?
Jag r helt p det klara med att alla mn inte ringer telefonsexlinjer men samtidigt r det enormt mnga. En del av de jag pratade med skickade bilder p sig sjlva s det hnder nstan varje mnad att jag knner igen en runkis p stan. Mnga av dem som gav mig sina adresser var familjefder och antagligen helt normala men det r svrt att lta bli att tnka p vad som driver dem att runka i telefon.
Jag kan frst att fr mnga r detta det enda sttet fr dem att f ngon form av sexuell kontakt. Mnga ltt utvecklingsstrda ringde till mig och andra mnniskor som levde ett liv isolerade frn omvrlden. Mnga var blyga och hade liten kontakt med mnniskor verhuvudtaget. Fr att sammafatta min syn p dessa med finns det bara ett ord, tragiskt. Det r inte s att jag fraktar merparten av de som ringde utan snarare tycker jag synd om dem.