• 1
  • 2
2011-01-23, 13:15
Medlem
Hallo har fråga angående inject.
Jag kör 250mg testo e e5d men var ett tag sedan ja körde och kom bara över blå 25mm som ja sätter i skinkan men eftersom jag inte känner nogån smärta efter inject så undrar jag om det är för kort nål för skinkan??

Tack på förhand
Citera
2011-01-23, 13:16
Medlem
Glomgolds avatar
Jag skulle hellre sätta i låret med 25mm nål. Men det bör fungera bra i glutten också om du inte är väldigt fet.
Citera
2011-01-23, 13:22
Medlem
Så det är olika nålar till varje kroppsdel? är blå nålen den kortaste? Jag är nämligen rädd för sprutor men efter att jag fått massa hjälp i en annan tråd så ska jag gå en testo kur och jag kör hellre på korta nålar än långa :P Ska köra på låret så den på 25mm kanske borde räcka. Sry att jag lånar tråden men känns så onödigt att starta en ny tråd.
Citera
2011-01-23, 13:23
Medlem
Wahlberg999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Så det är olika nålar till varje kroppsdel? är blå nålen den kortaste? Jag är nämligen rädd för sprutor men efter att jag fått massa hjälp i en annan tråd så ska jag gå en testo kur och jag kör hellre på korta nålar än långa :P Ska köra på låret så den på 25mm kanske borde räcka. Sry att jag lånar tråden men känns så onödigt att starta en ny tråd.

Finns mindre nålar än blåa, men ska du köra ben/röv så funkar blå utmärkt.

mvh
Citera
2011-01-23, 13:33
Medlem
eftersom jag ska göra det själv så får det bli på låret. Vilken färg är den kortare nålen?
Citera
2011-01-23, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Jag skulle hellre sätta i låret med 25mm nål. Men det bör fungera bra i glutten också om du inte är väldigt fet.

nej snarare benig gluten
kändes som olja sipprade ut efter injectet men har bara kört 2 stick så lär ju märka efter ett par veckor.
Har såna jävla problem av att sätta i benen nuförtiden har sabbat nerver tidigare när man satt ofta.
Citera
2011-01-23, 13:44
Medlem
Wahlberg999s avatar
Citat:
eftersom jag ska göra det själv så får det bli på låret. Vilken färg är den kortare nålen?

varför vill du ha den kortaste nålen? Blå funkar utmärkt till benen, känns knappt.

mvh
Citera
2011-01-23, 13:45
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:

Färgen visar nålens tjocklek, inte längden.
Citera
2011-01-23, 16:34
Medlem
Ok, så rekommenderat är att köra blå nål när man sticker i låret?
Citera
2011-01-23, 16:47
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:

Korrekt.
Citera
2011-01-23, 16:47
Medlem
Aephirs avatar
Citat:

det är väl bland det vanligaste när man tar i benet.
Citera
2011-01-23, 16:53
Medlem
Förstår inte hur en del kan klaga på forumet när det så jävla mkt hjälpsam och trevlig folk här.

Tack återigen för svar. Nu börjar det bli dags för att räkna ut vad jag får för 2k och så får det bli att skicka efter resten nästa månad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in