Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-01-23, 10:35
Medlem
En man hittades död utanför en fastighet i Flen den 19/ 1
Någon som vet vad som hänt?
Flen är ju en väldigt liten stad och snacket börjar direkt.
Har hört många olika alternativ, men någon som kan bekräfta?
Mord,självmord?
Mannen heter Rickard Larsson, och var bosatt i Flen.
Citera
2011-01-23, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvillingmamma
En man hittades död utanför en fastighet i Flen den 19/ 1
Någon som vet vad som hänt?
Flen är ju en väldigt liten stad och snacket börjar direkt.
Har hört många olika alternativ, men någon som kan bekräfta?
Mord,självmord?
Mannen heter Rickard Larsson, och var bosatt i Flen.

Adressen ska vara floragatan 33b
Citera
2011-01-23, 11:16
Bannlyst
Såg detta i tidningen och hörde sen talas om namnet på personen. Är i samma ålder som killen, men har aldrig hört talas om honom. Han finns inte heller reggad någonstans på den adressen eller någon annanstans i Flen. Verkar skumt. Undrar om ryktena stämmer om vem det var? Däremot hittade jag en medlemssida med killen, där namn och stad stämmer överens. Har dock aldrig sett honom förut. Men han hade varit inloggad igår kväll, vilket också verkar skumt. Å andra sidan kan det ju vara någon som kan hans lösenord som varit inne, men då verkar det konstigt om man inte lagt upp någon minnesgrej eller någonting. Vet inte faktiskt...
Citera
2011-01-23, 11:17
Medlem
Vilka rykten är det som går? Det stod att han hade skador efter att tidigare ha blivit skuren med raklblad så det verkar ju ha varit någon av Flens slagskämpar eller pundare.. eller så var han kanske bara ett stackars misshandelsoffer?? Polisen trodde ialla fall inte på mord eller dråp.

Ah, nu såg jag en bild på killen. Jag känner inte igen honom så jag tror inte att han brukar hänga med det stora gapiga missbrukargänget i Lästen i alla fall.
Senast redigerad av HasseOrm 2011-01-23 kl. 11:28.
Citera
2011-01-23, 11:27
Bannlyst
Vet att det är dåligt att spekulera kring en person som nyss dött, det kan verka respektlöst. Men kikade runt lite mer. Det var Rikard Larsson! Det är bekräftat.

Ska man lita på vad media skriver och på vad han själv skrivit så verkar han ha varit en "problemkille": Skuren med rakblad. Suttit inne. Rättegångar. Att allt bara var skit. Hade huvudet fullt. Att han inte orkar mer. Missbrukare. Skuldsatt. Mår dåligt. (Och allt utom det här med rakbladen kommer från honom själv).
Citera
2011-01-23, 11:28
Medlem
Han dog i sömnen, det är hans pappa som är inloggad på hans sidor. Han umgicks med bland annat en som kallas Rödis. En pundare.
Citera
2011-01-23, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaryCaroline
Vet att det är dåligt att spekulera kring en person som nyss dött, det kan verka respektlöst. Men kikade runt lite mer. Det var Rikard Larsson! Det är bekräftat.

Ska man lita på vad media skriver och på vad han själv skrivit så verkar han ha varit en "problemkille": Skuren med rakblad. Suttit inne. Rättegångar. Att allt bara var skit. Hade huvudet fullt. Att han inte orkar mer. Missbrukare. Skuldsatt. Mår dåligt. (Och allt utom det här med rakbladen kommer från honom själv).

hans fb http://www.facebook.com/profile.php?id=1444876148&ref=ts#!/ricco.larsson?sk=wall
Citera
2011-01-23, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pisskatt
Vad duktig du är som skriver ut namnet, din dåre!!

Om du läser ursprungsposten ser du att det inte var jag som namngav honom
Citera
2011-01-23, 11:32
Medlem
Okej.. Ja Rödis är ju känd och många av Rödis polare har fallit ifrån genom åren.
Citera
2011-01-23, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pisskatt
Han dog i sömnen, det är hans pappa som är inloggad på hans sidor. Han umgicks med bland annat en som kallas Rödis. En pundare.

Ja, ok. Tragiskt i vilket fall att unga människor dör. Rödis? Tror jag vet vem du menar. Alkoholisten på stan med rött fejs som går på Antabus?
Citera
2011-01-23, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaryCaroline
Ja, ok. Tragiskt i vilket fall att unga människor dör. Rödis? Tror jag vet vem du menar. Alkoholisten på stan med rött fejs som går på Antabus?
Ja, han
Citera
2011-01-23, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseOrm
Okej.. Ja Rödis är ju känd och många av Rödis polare har fallit ifrån genom åren.
Ja så år det, det är ju märkligt kan jag tycka att han lyckats varit på samma plats samtidigt som vissa dött
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in