2011-01-23, 06:18
Medlem
Skulle deleta ett användarkonto på min dator genom cmd (net user .. delete) och råkade av misstag ta bort mitt egna "", jag la till ett nytt och växlade användare till detta nu där inga inställningar är som dom ska ... har bara kvar detta skitkonto men hör musik genom spotify från mitt gamla som ligger kvar i bakgrunden på nåt sätt, kollar jag aktivitetshanteraren och användare så ligger mitt gamla kvar där som är frånkopplat, HUR GÖR JAG FÖR ATT KOMMA IN PÅ DET IGEN!?

Har Vista home x64
Ledsen om jag förklarar otydligt, är har bråttom till jobbet,
Snälla hjälp!
MVH /T
Citera
2011-01-23, 07:33
Medlem
christerys avatar
Vet inte om systemåterställning sparar sån men det går väl att prova.
Citera
2011-01-23, 07:38
Medlem
torrenttobbes avatar
bårt? BÅRT?
Finns det ingen systemåterställningspunkt du kan använda?
Citera
2011-01-23, 10:58
Medlem
PapaNoels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
bårt? BÅRT?
Finns det ingen systemåterställningspunkt du kan använda?

grabben är väl från skåne
Citera
2011-01-23, 10:59
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av careee
Skulle deleta ett användarkonto på min dator genom cmd (net user .. delete) och råkade av misstag ta bort mitt egna "", jag la till ett nytt och växlade användare till detta nu där inga inställningar är som dom ska ... har bara kvar detta skitkonto men hör musik genom spotify från mitt gamla som ligger kvar i bakgrunden på nåt sätt, kollar jag aktivitetshanteraren och användare så ligger mitt gamla kvar där som är frånkopplat, HUR GÖR JAG FÖR ATT KOMMA IN PÅ DET IGEN!?

Har Vista home x64
Snälla hjälp!
MVH /T
Höger klicka på den och tryck anslut.
Citera
2011-01-23, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av careee

Har Vista home x64
Snälla hjälp!
MVH /T

Systemåterstållnång
Citera
2011-01-26, 08:03
Medlem
Haha fyfan, fattade noll av era kommentarer på BÅrtbårtbårt!!?
Läste mitt ämne hundra gånger till jag såg rubriken, dog av skratt, nästan

Löstes genom att gå i felsäkert läge och loggade in på administratörkontot som låg hemligt och göra sysåterstållning.
tack boyz.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in