2010-07-12, 02:58
Medlem
TheDoctors avatar
Såg filmen för en stund sen, om A.Serbian.Film.2010.DVDSCR.XviD-P2P är klippt blir jag förvånad. Några scener i filmen var lite väl magstarka för mig. Dock en ganska välgjord film, men inte något som faller i min smak direkt.
Citera
2010-07-12, 22:32
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDoctor
Såg filmen för en stund sen, om A.Serbian.Film.2010.DVDSCR.XviD-P2P är klippt blir jag förvånad. Några scener i filmen var lite väl magstarka för mig. Dock en ganska välgjord film, men inte något som faller i min smak direkt.

Såg filmen nyss trotts att jag skulle vänta på en bättre realese, men kunde inte bärga mig, väntat på att se denna länge nog. Blev väldigt besviken i ärlighetens namn då filmen försöker vara välgjord men extrem på en och samma gång, kändes direkt att skitigheten som är synonym med genren avdunstar relativt snabbt. Våldsamheterna tog för lång tid på sig att börja, regissören ville bygga upp hela storyn så att filmens slutklimax skulle bli som en lång orgasm, vilket för min del uteblev, kändes varken bra eller rätt någonstans. Slutligen fanns det två scener som jag tyckte mycket om, som tilltalade men utöver det vanliga är inte filmen alls, och den mest chockerande filmen är detta långt ifrån.
Citera
2010-07-12, 23:15
Medlem
Jag såg filmen igår och är rätt besviken då jag hoppades på en film lik 60-70tals explotation men icke.
Var inget speciellt med den, var ett par "gore" scener men de var inte så farliga och relativt korta satt mest där och hoppades på något bra.
Citera
2010-07-12, 23:26
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rapecism
Jag såg filmen igår och är rätt besviken då jag hoppades på en film lik 60-70tals explotation men icke.

Hade du inte sett trailern eller läst på före du såg filmen?
Citera
2010-07-13, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Hade du inte sett trailern eller läst på före du såg filmen?
Nej bara hört att den skulle innehålla typiska exploit saker.
Citera
2010-07-21, 23:02
Medlem
Bokstavsbarns avatar
Nån som vet vart man kan tanka filmen? Har letat, men inte hittat den...
Citera
2010-07-21, 23:12
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokstavsbarn
Nån som vet vart man kan tanka filmen? Har letat, men inte hittat den...

Bättre om du frågar här; https://www.flashback.org/t711660
Citera
2010-07-22, 00:44
Medlem
Bokstavsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Bättre om du frågar här; https://www.flashback.org/t711660
My bad..
Citera
2010-07-22, 03:55
Medlem
Weejays avatar
Ser på den just nu; den är lagomt sjuk... ja... men som sagt är detta en screener. Kul att karaktärerna pratar lite svenska i början
Citera
2010-07-22, 11:56
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weejay
Ser på den just nu; den är lagomt sjuk... ja... men som sagt är detta en screener. Kul att karaktärerna pratar lite svenska i början

Vad tyckte du om den?
Citera
2010-07-22, 12:17
Medlem
NirvanAs avatar
Varför väntar ni inte på en riktigt release?
Citera
2010-07-22, 12:22
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför väntar ni inte på en riktigt release?

Hade inte tålamod att vänta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in