2011-01-22, 20:28
Medlem
Vad har ni hört om dom?

Jag träffade grannens unge som är 13 och han såg inte alltför glad ut, Dom hade träffat han i gullmarsplan och hotat honom att "silverbaga" kläder åt dom. (om jag fatta rätt så drar man silverfolie runt larm magneten på kläder så piper inte larmet). Dom hade även tagit hans mobil och hans föräldrars adress och telefonnummer och sagt att om han inte gör som dom säger så dödar dom föräldrarna.

När jag kollade runt lite så var det tydligen ett kompisgäng i åldrarna 17-22 som håller på så där och hittar småkillar och tvingar dom sno grejer åt dom. Dom hade varit på ganska många och bland annat tvingat en 14 åring gå i bara kalsonger över isen vi trekanten i liljeholmen för ett par veckor sen.

Jag och grabbarna har snackat ihop oss och alla är enade om att det är fegt som fan att gå på 13-14 åringar, så vi hade tänkt locka fram dom och spöa dom lite. Jag är inte ute efter att få se blod utan jag är mer intresserad av att se dom förnedrade (precis som han dom tvinga gå över trekanten i kalsonger). Kan någon ge lite tips?
2011-01-22, 20:40
Medlem
Om du vill göra det enkelt så lätt polisen göra det. Annars gör du det ja tycker du ska göra, för det första så slår ni sönder grabbarna eller bara misshandlar dom lite easy om ni är ganska vana vi det. Sen så pissar ni på dom klart!
2011-01-22, 20:41
Medlem
svettipungs avatar
Självklart skall dem blöda.
2011-01-22, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hendrixanders
Om du vill göra det enkelt så lätt polisen göra det. Annars gör du det ja tycker du ska göra, för det första så slår ni sönder grabbarna eller bara misshandlar dom lite easy om ni är ganska vana vi det. Sen så pissar ni på dom klart!
Vi är vana, en grej man skulle kunna göra med dom som vi tänkt är att dra till något hyffsat centralt ställe med dom och låta alla småkillar som blivit utsatta sparka dom i pungen och spotta och sånt på dom.
2011-01-22, 20:47
Medlem
Sparv88s avatar
Helt rätt att hämnas på kulturberikarna, jag hoppas det börjar med så grovt våld som möjligt sedan kan ni hitta på förnedrande handlingar för berikarna allt eftersom, kanske tvinga ner dem i en isvak eller liknande, med kläderna på.
2011-01-22, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blizzet
Vi är vana, en grej man skulle kunna göra med dom som vi tänkt är att dra till något hyffsat centralt ställe med dom och låta alla småkillar som blivit utsatta sparka dom i pungen och spotta och sånt på dom.
Bra där! Ett tips är att kasta griskött på dem medans de ligger ner ! Fortsätt med tips!
2011-01-22, 21:14
Medlem
anvandarees avatar
Ungarna kan fortsätta sno kläder och sen när ni fått ihop en massa så planterar ni dom hemma hos någon av dessa svinen och sedan ber ni ungarna ringa polisen och berätta allting samt berätta var de bor och var man kan hitta stöldgodset.
2011-01-22, 22:43
Medlem
Kontakta program som uppdrag granskning så kan de hjälpa till med dold kamera. Sen kommer det stå härliga till...

Svårigheten med att enbart spöa upp är den onda spiralen som leder till motangrepp ets...

Kör på hjälp från samhället för att sätta dit horungarna.
2011-02-05, 01:07
Medlem
vart.e.alla.guzzars avatar
Tror jag vet vilka grabbar det är.
2011-02-06, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vart.e.alla.guzzar
Tror jag vet vilka grabbar det är.

Jag vet också vilka det är, säg förihelvete ingenting till dom så dom börjar bära kniv och skit.
2011-02-06, 11:06
Moderator
blomvattnares avatar
Den här typen av trådar startas ganska ofta, och råden är likartade. TS kan vända sig till Stora tråden om hämnd och läsa där, kanske posta också om det inte redan finns tips där som är användbara.

https://www.flashback.org/t1115001

Denna tråd låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in