2011-01-22, 19:14
Medlem
Androwws avatar
Är det bara jag som tänder på äldre kvinnor? Själv är jag 22år gammal och blir kåt som ett djur om någon 30+ kommer och vill ha mig till sängs. Jag kan köra på flera gånger irad älskar det. speciellt när dem visar att dem är mer rutinerade än jag är. om dem är de. Längtar tills nästa gång det händer. Kanske chefen på jobbet.
Citera
2011-01-22, 19:27
Medlem
Riddargatan1s avatar
Inget ovanligt. En kvinna i lägre 40-års åldern kan var väldigt sexig i mina ögon. Ser minst en sådan i veckan. Men om du gillar det så pass att du kanske föredrar äldre tjejer så rekommenderar jag dig att börja hänga på Golden Hits på Kungsgatan i Sthlm. Gott om byte där.
Citera
2011-01-22, 19:56
Medlem
labanlingons avatar
Verkligen inget konstigt med det, en riktigt Milf vill ju alla ha! Jag själv har inte fått uppleva det men vem vet vad som händer i framtiden!
Citera
2011-01-22, 20:39
Bannlyst
Ni har så rätt, men det går inte med vilken "milf" som helst, fast kvinnan är fysiskt snygg, så kan hennes personlighet vara otroligt avtändande. Med yngre knull än 35, så spelar inte personligheten någon roll, men när vi går uppåt i åldern, så är det något annat som gör det så jävla hett. Det jag försöker förklara finns det inte ord för, jag kan inte lägga tummen på problemet, men det är någonting speciellt...

Edit: De skall ju vara snygga också.
Citera
2011-01-23, 17:20
Medlem
Androwws avatar
Vet någon något ställe typ i göteborg, skövde där det finns nå härliga milf´s ? ett ställe där dem är villiga med yngre?
Citera
2011-01-23, 20:13
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androww
Vet någon något ställe typ i göteborg, skövde där det finns nå härliga milf´s ? ett ställe där dem är villiga med yngre?

Gå till kvarterskrogarna, där brukar det oftast hänga en del äldre damer som inte stadgat sig. Har iaf blivit raggad på på såna ställen.
Citera
2011-01-23, 21:27
Medlem
WERYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androww
Är det bara jag som tänder på äldre kvinnor? Själv är jag 22år gammal och blir kåt som ett djur om någon 30+ kommer och vill ha mig till sängs. Jag kan köra på flera gånger irad älskar det. speciellt när dem visar att dem är mer rutinerade än jag är. om dem är de. Längtar tills nästa gång det händer. Kanske chefen på jobbet.

Scenariot med chefen på jobbet är något jag fantiserat om många gånger tidigare. Gillar själv MILFs men det kan även få vara cougars. Det är bra om dom är mulliga oxå för det känns så mycket goare när man håller om varandra och det blir bara ännu bättre i sängen då

Nu i veckan som gick var jag en sväng på stan och när jag var inne på Mynt & Musik så dök det upp cougars. Dom stod breve mig vid porrhyllan och letade efter snusktidningar och frågade snubben i kassan om det fanns några bra såna. Sedan letade dom runt efter filmen Heat och frågade mig om jag sett till den i butiken. Såna brudar skulle man ju gärna vilja bli uppraggad av. Kan ju bara drömma om hur dom sitter där hemma och kollar i snusktidningarna medan dom smeker sina kåta fittor till orgasm

Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Gå till kvarterskrogarna, där brukar det oftast hänga en del äldre damer som inte stadgat sig. Har iaf blivit raggad på på såna ställen.

Jag få kika runt på dessa krogar så att nån läckerbit kan plocka upp mig någon kväll och rida musten ur mig litegranna. Sen har jag hört historier om Palace så jag tänker kika in där någon gång
Citera
2011-04-24, 15:08
Medlem
McCarthy01s avatar
Jag har alltid tänt på äldre kvinnor. Helst ska de vara mellan 45-55. Det finns väl inget som är så tändande som en mogen kvinna som är erfaren och vet hur en kuk ska bearbetas?

Jag avskyr verkligen all porr som exponerar yngre kvinnor som agerar som viljelösa offer framför kamerorna. Jag vill ha moget, och det ska vara erotiskt och det ska vara mogna kvinnor med personlighet och väl tilltagna behag (bröst, rumpa osv)
Citera
2011-04-24, 15:16
Medlem
Visst gillar man äldre tjejer, med äldre menar jag 5-10 år äldre än mig.
Citera
2011-04-24, 19:53
Medlem
Dan88s avatar
lite äldre kan vara tändande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in