Citat:
Ursprungligen postat av Androww
Är det bara jag som tänder på äldre kvinnor? Själv är jag 22år gammal och blir kåt som ett djur om någon 30+ kommer och vill ha mig till sängs.

Jag kan köra på flera gånger irad älskar det. speciellt när dem visar att dem är mer rutinerade än jag är. om dem är de.

Längtar tills nästa gång det händer. Kanske chefen på jobbet.

Scenariot med chefen på jobbet är något jag fantiserat om många gånger tidigare. Gillar själv MILFs men det kan även få vara cougars. Det är bra om dom är mulliga oxå för det känns så mycket goare när man håller om varandra och det blir bara ännu bättre i sängen då
Nu i veckan som gick var jag en sväng på stan och när jag var inne på Mynt & Musik så dök det upp cougars. Dom stod breve mig vid porrhyllan och letade efter snusktidningar och frågade snubben i kassan om det fanns några bra såna. Sedan letade dom runt efter filmen Heat och frågade mig om jag sett till den i butiken. Såna brudar skulle man ju gärna vilja bli uppraggad av. Kan ju bara drömma om hur dom sitter där hemma och kollar i snusktidningarna medan dom smeker sina kåta fittor till orgasm
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Gå till kvarterskrogarna, där brukar det oftast hänga en del äldre damer som inte stadgat sig. Har iaf blivit raggad på på såna ställen.
Jag få kika runt på dessa krogar så att nån läckerbit kan plocka upp mig någon kväll och rida musten ur mig litegranna. Sen har jag hört historier om Palace så jag tänker kika in där någon gång