Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-01-16, 11:44
Medlem
okipowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoneyMoneyMoney
Paid Surveys på nätet är ingen scam. Bara man är redo att arbeta för det så kan man tjäna väldigt fina pengar varje månad. Den enda nackdelen är att det tar lååååång tid att regga sig för alla survey sidor men när man väll har gjort det så kommer man att få många undersökningar skickade till sin mail.

Jag får mellan 6-10 varje dag men då är jag också medlem på över 900 sidor...

Hej MoneyMoneyMoney!

Vilka survey sidor får du flest antal tester genom? Skulle vara mkt. intressant att höra. Jag testade nyligen en ny svensk test-tjänst där jag fick ut min första lön förra veckan, 400kr för 1.5. timmar och jag gjorde inte alla test som jag kunde gjort. Hade vart intressant att veta lite mer hur du jobbar. Du får gärna PMa ett svar om du inte vill skriva det öppet, om du känner för det.
Citera
2012-01-16, 13:45
Medlem
Jag hade potential att tjäna 3 miljoner kronor om året med TEMO*

Citera
2012-04-07, 14:49
Medlem
Att tjäna pengar på nätet är inte så enkelt om man inte vet hur man ska göra. Men jag skulle då kunna leva på det jag tjänar på internet iallafall.
Citera
2012-04-08, 17:26
Medlem
Tar gärna emot PM med länkar också... har en del dötid när jag måste vara på jobbet, kan lika gärna tjäna pengar x2...
Citera
2012-04-09, 19:22
Medlem
PM:a gärna mig med.
Citera
2012-04-11, 11:21
Medlem
Paid surveys blir man inte rik på. Är väl signad på ett hundratal sidor. men tjänar mer på de svenska panelerna, och de betalar inte mycket.

Kom gärna med tips på amerikanska paneler där man får betalt, och ofta får enkäter, så ska jag med glädje läsa dem.
100 spänn i månaden från paid surveys, MAX, drar jag in.
Citera
2012-04-11, 12:21
Medlem
Jag har också kollat upp det här förut, och det verkar som sagt vara standard att man betalar mellan 50-100 dollar för inträde, sen hamnar man på en inkomst runt 25-50kr/månad efter detta.

Och självklart låter det fint med "jag tjänar flera tusen i månaden DOCK är jag med på flera hundra/tusen/whatever sidor".

Jättebra, men eftersom alla andras åsikt är annorlunda så tycker jag antingen du delar med dig lite mer av erfarenheterna, eller så kommer det alltid lukta "scam" över det hela... i min värld iaf.
Citera
2012-05-11, 21:42
Medlem
zoccers avatar
Bonuspicking är ett bra sätt att på ett par veckor dra in några tusen utan risk, men det kräver förstås lite startkapital.
Citera
2012-05-12, 01:45
Medlem
kurt-sunes avatar
Det enda som funkar är att handla med aktier. OBS: Day-trading är dömt att misslyckas.

Passa på att bygg upp en sparbuffert och klipp till när börsen "blöder". Räkna med att du kan få ligga back ett tag, men det ordnar alltid upp sig i slutändan så länge du köpt ett bra bolag.
Citera
2012-05-12, 22:53
Medlem
zoccers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Det enda som funkar är att handla med aktier. OBS: Day-trading är dömt att misslyckas.

Passa på att bygg upp en sparbuffert och klipp till när börsen "blöder". Räkna med att du kan få ligga back ett tag, men det ordnar alltid upp sig i slutändan så länge du köpt ett bra bolag.
Aktier är säkert bra, daytrading är inte dömt att misslyckas men svårt, inget av alternativen är dock något sätt att tjäna pengar på internet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in