2011-01-22, 16:14
Bannlyst
Tjena, jag behöver tips.. Ska jag Campa, Gå i Grupp, Springa efter, skjuta hela tiden, eller hur ska jag göra? vilken ''hållning'' ska jag ha för att ha minst risk att bli träffad osv? Behöver tips! Mvh
Citera
2011-01-22, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jontesson89
Tjena, jag behöver tips.. Ska jag Campa, Gå i Grupp, Springa efter, skjuta hela tiden, eller hur ska jag göra? vilken ''hållning'' ska jag ha för att ha minst risk att bli träffad osv? Behöver tips! Mvh

Din fråga hör ju knappast hemma i vapen och militär men personligen hade jag satt mig i ett hörn och väntat på att eländet skulle ta slut.

Ett mer positivt svar är: kura ihop dig lite, smyg runt och snåla inte med "ammon"
Citera
2011-01-22, 16:30
Medlem
kimmelimms avatar
Är det lasergame eller?
Citera
2011-01-22, 16:44
Medlem
ha alltid ryggen mot en vägg, även när du förflyttar dig
Citera
2011-01-22, 17:01
Medlem
Sinkomiess avatar
Skjut bara från höften och ha en bandana, då kommer alla andra tycka du är cool.

OnT: Kanske inte något för V&M som sagt, extremsport kanske?
Citera
2011-01-22, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wraang
ha alltid ryggen mot en vägg, även när du förflyttar dig

Tack! ska jag testa!
Citera
2011-01-22, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kimmelimm
Är det lasergame eller?

Ja 3 ronder
Citera
2011-01-22, 20:33
Medlem
Nintendokids avatar
Va snabb och aggressiv.
Citera
2011-01-22, 20:44
Medlem
Anonymflashbackares avatar
Hitta en bra rytm där du inte springer utan snarare rör dig vaksamt samtidigt som du har en ungefärlig koll på var fienderna är.

Mina bästa lasergame har varit när jag gått i hyffsat snabb takt, varit på helspänn, kunnat banan utan och innan och hela tiden haft ganska bra koll på var de andra är, även om man inte ser var de är så brukar man efter några minuter ha ganska bra koll på var de rör sig någonstans.

Särskilt om det är folk man spelat med tidigare så vet man var de brukar trycka och hur de brukar röra sig.

Att ligga och trycka kan vara en ganska bra metod om man spelar mot många orutinerade spelare, tyvärr funkar den sällan särskilt bra då dels man brukar sällan få så många träffar då det kan hända att få rör sig där man är plus att folk lär sig snabbt att man trycker där och då kommer de att jobba för att få ut en vilket de oftast lyckas med om de gaddar ihop sig plus att vapnen ofta har en begränsning för hur många skott som går att trycka av innan man får vänta en stund.
Senast redigerad av Anonymflashbackare 2011-01-22 kl. 20:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in