2011-01-22, 12:44
Medlem
Som topic lyder. Är nyfiken på hur många musikintresserade fb:are tycker å tänker om låten i helhet, melodi och så.

ALL kritik uppskattas, helst konstruktiv kritik

Låten finns att lyssna på på http://www.purevolume.com/bynatureswe

(Nej detta är inte för att få plays, om nån kan nån annan mer "neutral sida" där man kan ladda upp låten be my guest=) )

Här är en sida utan "plays" http://soundcloud.com/bynature
Senast redigerad av mynameistravis 2011-01-22 kl. 13:07.
Citera
2011-01-22, 12:50
Medlem
Forgs avatar
www.ubetoo.com
www.soundcloud.com

Det låter bra, inte min musiksmak alls. Men inget fel på den, bra melodi, refräng osv.
Citera
2011-01-22, 12:52
Medlem
theoones avatar
De lät väl bra överlag, lite skrikigt i vissa partier som jag inte tyckte passade in i sammanhanget bara, hade hellre sett en mer netural röst som i övriga delar av låten. Bra jobbat, låter lite väl som Takida/ Nickelback osv, men de är ju det soundet som gäller nu för tiden så. Men jag applåderar dig.
Citera
2011-01-22, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theoone
De lät väl bra överlag, lite skrikigt i vissa partier som jag inte tyckte passade in i sammanhanget bara, hade hellre sett en mer netural röst som i övriga delar av låten. Bra jobbat, låter lite väl som Takida/ Nickelback osv, men de är ju det soundet som gäller nu för tiden så. Men jag applåderar dig.

Jag tar de ändå som att de är bra? haha
Citera
2011-01-25, 13:53
Medlem
PW-Gerssons avatar
Det lät väl okej även om det inte är min typ av musik.
En sak som jag fastnade på var trumsoundet. Jag gillar personligen inte när det är så pass framträdande ljud från trummorna och då främst från baskaggen, men det är väl en smaksak och jag antar att ni har det så för att ni gillar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in