De lät väl bra överlag, lite skrikigt i vissa partier som jag inte tyckte passade in i sammanhanget bara, hade hellre sett en mer netural röst som i övriga delar av låten. Bra jobbat, låter lite väl som Takida/ Nickelback osv, men de är ju det soundet som gäller nu för tiden så. Men jag applåderar dig.
De lät väl bra överlag, lite skrikigt i vissa partier som jag inte tyckte passade in i sammanhanget bara, hade hellre sett en mer netural röst som i övriga delar av låten. Bra jobbat, låter lite väl som Takida/ Nickelback osv, men de är ju det soundet som gäller nu för tiden så. Men jag applåderar dig.
Det lät väl okej även om det inte är min typ av musik.
En sak som jag fastnade på var trumsoundet. Jag gillar personligen inte när det är så pass framträdande ljud från trummorna och då främst från baskaggen, men det är väl en smaksak och jag antar att ni har det så för att ni gillar det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!