2011-01-22, 17:52
Medlem
Tycker det är mycket skriverier om att det måste vara en "blatte", varför måste det vara det?
Det har varit skottlossning i samband med två droguppgörelser de senaste 10 åren så jag tror nästan det ligger något sådant bakom denna gången med. Nässjö är ju en ökänd drogstad...
Citera
2011-01-22, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flintskalla
Var i Nässjö hände detta och vem är GM? Hittat underlaget på Aftonhoran.

är själv nässjöbo och detta förvånar mej inte. nässjö kommer inom snar framtid bli ett nytt landskrona/rosengård. jag har varit aktiv i denna tråd om denna röda wt-håla, där det finns mycket intressant att läsa;

https://www.flashback.org/t995013
Citera
2011-01-22, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ploxberg
I det området ligger det en biljardhall där en del knuttar hänger, inte hört något om att de skulle vara kriminella men i med att det stod polisbilar i det området så tror jag att det har med det stället att göra.

Att Fogels biljard har något som helst med detta att göra är helt löjligt. Hänger där flera gånger i veckan och inte en enda "knutte" har jag då sett.
Vi är en liten skara som är trogna gäster där så skulle istället vilja bjuda ner fler och testa på lite.

Bara vanliga människor och inga kriminella!
Citera
2011-01-22, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borjeBandit
hmm.. nån som har en aning om vilka som kan vara inblandade.. vem BO är osv.. mycke inatt verkar de som-.-. en polare hade tydligen blivit nerslagen med basebollträ av invandrare vid swedbank runt 00:30 inatt.. 4 polispatruller grep tydligen alla utisar efter en stund då de hade fortsatt åka runt runt i sin bmw på stan.

Motiv till detta?

Citat:
Ursprungligen postat av bubbelboy
Tycker det är mycket skriverier om att det måste vara en "blatte", varför måste det vara det?
Det har varit skottlossning i samband med två droguppgörelser de senaste 10 åren så jag tror nästan det ligger något sådant bakom denna gången med. Nässjö är ju en ökänd drogstad...

Anledningen till att man tror det är en blatte är väl uppgiftten om att gm skulle bo på brinellgatan.
Norra allén samt statoil på de andra skottlossningarna va? Detta känns som något annat.
Citera
2011-01-22, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bennyboyzz
är själv nässjöbo och detta förvånar mej inte. nässjö kommer inom snar framtid bli ett nytt landskrona/rosengård. jag har varit aktiv i denna tråd om denna röda wt-håla, där det finns mycket intressant att läsa;

https://www.flashback.org/t995013

Aktiv? du är ju ts i denna tråd. SKulle inte förvåna mig om det var du som var gm och utvecklar det till någon form av ny laserman där du utrotar alla nässjöbor.
Citera
2011-01-22, 18:12
Medlem
borjeBandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minuterenkvart
Motiv till detta?

ingen aning om motiv till detta.. men behövs inte så mycke alla gånger..

Anledningen till att man tror det är en blatte är väl uppgiftten om att gm skulle bo på brinellgatan.
Norra allén samt statoil på de andra skottlossningarna va? Detta känns som något annat.

ja nu vet manju inte om det handlar om misshandel med tillhygge.. mordförsök med yxa eller skottlossning.. skrivs ju olka över allt..
skottlossningen på statoil för många år sen var en ren uppgörelse bland kriminella.. en pers som sköt en annan i benet med en hagelbössa under bordet utanför macken när de satt o diskuterade en uppgörelse...
skottlossningen på norra allen var oxå en uppgörelse om än en mindre sådan. två bröder från sävsjö hade tidigare under dagen varit där o en boende i huset hade då tjuvkopplat deras bil för att flytta den.. de kom tillbaka på kvällen för att "plocka `" honom för att han kopplat deras bil. han sköt dom då med fågelhagel..

får väl se vad detta utvecklas till..
Citera
2011-01-22, 18:21
Medlem
Nu är ni lite Off Topic
Har någon info om eventuella GM eller BO?
Citera
2011-01-22, 18:26
Medlem
alllyos avatar
Verkligen intressant tråd

Någon som kan konstatera om GM är svensk eller icke-svensk? (Har nämligen skumläst igenom tråden, så har inte snappat upp allt)

Kan händelsen röra sig om hämnd eller liknande?
Citera
2011-01-22, 18:29
Medlem
borjeBandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alllyo
Verkligen intressant tråd

Någon som kan konstatera om GM är svensk eller icke-svensk? (Har nämligen skumläst igenom tråden, så har inte snappat upp allt)

Kan händelsen röra sig om hämnd eller liknande?

nope verkar inte framkommit något ang verken GM eller BO... någon borde väl veta något tyckler jag .. men med tanke på husransakan på björkbackagatan så skulle jag gissa att det inte handlar om invandrare eller iaf inte dom ultrabrytandeiaf. utan snarare något bland missbrukare/kriminella..
Citera
2011-01-22, 18:37
Medlem
alllyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borjeBandit
nope verkar inte framkommit något ang verken GM eller BO... någon borde väl veta något tyckler jag .. men med tanke på husransakan på björkbackagatan så skulle jag gissa att det inte handlar om invandrare eller iaf inte dom ultrabrytandeiaf. utan snarare något bland missbrukare/kriminella..

Där ser man. Hoppas på att någon snappar upp någon information, det kan nästan vara vad som helst. Bara det handlar om detta "fallet"

Du kan ha en poäng där, att det kan röra sig om att GM/BO är missbrukare.
Citera
2011-01-22, 18:39
Medlem
Trollsvamps avatar
Undrar om det var någon av dem som sparkade sönder min brevlåda för två helger sedan?
Citera
2011-01-22, 18:41
Medlem
Enligt vissa rykten så är det svenska namn på både BO och GM och det har använts både yxa och skjutvapen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in