2011-01-22, 14:38
Medlem
ploxbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlygandeSjuk
Enligt en kompis på fb så har flera polisbilar stått utanför Maskot, som är en motorcykelverkstad.

I det området ligger det en biljardhall där en del knuttar hänger, inte hört något om att de skulle vara kriminella men i med att det stod polisbilar i det området så tror jag att det har med det stället att göra.
Citera
2011-01-22, 14:47
Medlem
Hakkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonchon
Vilka handlar det om då? Känner en del folk på Brinell nämligen.

Dom är inte 18 längre... Står ju 25.
Citera
2011-01-22, 14:49
Medlem
Hakkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlygandeSjuk
Enligt en kompis på fb så har flera polisbilar stått utanför Maskot, som är en motorcykelverkstad.
Polisen har ju tydligen tagit in flera vittnen, så dom är nog lite överallt.
Citera
2011-01-22, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakken
Dom är inte 18 längre... Står ju 25.

Jo jag vet vad det står ??? har jag påstått att dom är 18?
Citera
2011-01-22, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonchon
Jo jag vet vad det står ??? har jag påstått att dom är 18?

Du skrev att du känner en del folk PÅ Brinell, tolkas då som att de du känner går på Brinellgymnasiet. Om du menar att du känner folk i bostadsområdet Brinell, använd istället i så slipper du misstolkas.
Citera
2011-01-22, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15minuterenkvart
Du skrev att du känner en del folk PÅ Brinell, tolkas då som att de du känner går på Brinellgymnasiet. Om du menar att du känner folk i bostadsområdet Brinell, använd istället i så slipper du misstolkas.

Ja men herregud.. Så klart jag menar bostadsområdet BRINELL då det framkommer att GM bor på Brinellgatan/Runneryd aka BRINELL. Annars hade jag skivit Brinellgymnasiet som det heter.
Citera
2011-01-22, 15:04
Medlem
Bor mitt i centrala Nässjö vid Brotsabokyrkan och här har jag ej varken hört eller sett något. Säkert nån jävla blatte från Runneryd som försökt döda sin kusin för han knullat hans brud eller liknande. Vem var det som sa att det var utegångsförbud i Nässjö och varför ?
Citera
2011-01-22, 15:38
Medlem
Någon utegångsförbud verkar det inte vara fråga om. Det står dock 2 polisbilar i korsningen Brinellgatan/Långgatan har jag fått uppgifter om.
Citera
2011-01-22, 16:07
Medlem
Aschmed Abduolla som vart i farten igen ? Eller Malak ?
Citera
2011-01-22, 16:16
Medlem
Tippar på kroater.
Citera
2011-01-22, 17:22
Medlem
borjeBandits avatar
hmm.. nån som har en aning om vilka som kan vara inblandade.. vem BO är osv.. mycke inatt verkar de som-.-. en polare hade tydligen blivit nerslagen med basebollträ av invandrare vid swedbank runt 00:30 inatt.. 4 polispatruller grep tydligen alla utisar efter en stund då de hade fortsatt åka runt runt i sin bmw på stan.
Citera
2011-01-22, 17:50
Medlem
borjeBandits avatar
har fått uppgift av boende i huset på björkbackagatan.. strax över ok/q8 att piketen varit där tidigare idag och brutit upp en lägenhet... btw brinell kallar man skolan.. området heter runneryd och kallas även så i folkmun
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in