Vill hon ha en unge då? Eller är det bara abort som hon är emot?
Men som det sagts, försök att inte tänka på det så ska du se att det går bra. Om det nu inte skulle göra det så har du iaf en månad till av ovisshet
Vill hon ha en unge då? Eller är det bara abort som hon är emot?
Men som det sagts, försök att inte tänka på det så ska du se att det går bra. Om det nu inte skulle göra det så har du iaf en månad till av ovisshet
Hon vill inte utsätta sig för riskerna som det innebär. Och eftersom hon vill ha en unge så tar hon naturligtvis det inte. Nu är det dessvärre för sent. Allt hände för precis en vecka sedan.
Hon vill inte utsätta sig för riskerna som det innebär. Och eftersom hon vill ha en unge så tar hon naturligtvis det inte. Nu är det dessvärre för sent. Allt hände för precis en vecka sedan.
Exakt vilka risker är det vi pratar om här? Illamående? Yrsel? Det har ingen dött av...
Vill veta. Inte fan trodde jag att apoteket receptfritt gav ut sådant som klassades som "riskfyllt".
Exakt vilka risker är det vi pratar om här? Illamående? Yrsel? Det har ingen dött av...
Vill veta. Inte fan trodde jag att apoteket receptfritt gav ut sådant som klassades som "riskfyllt".
Bara för att det är receptfritt betyder det inte att det är riskfritt. Men ja. Anledningen till att hon vägrar ta det är att hon vill ha barn.
om tjejen äter p-piller regelbundet och man kör henne under hennes sockerpillerdagar, är det möjligt att hon kan bli gravid om man lagt satsen i henne dvs?
om tjejen äter p-piller regelbundet och man kör henne under hennes sockerpillerdagar, är det möjligt att hon kan bli gravid om man lagt satsen i henne dvs?
Lagom OT. Men du kan få svar ändå.
Sockerpillerna är just sockerpiller. Därmed finns det också risk att hon blir gravid.
ber om ursäkt...när du ändå är snäll att svara...känner mig bakom flötet gällande sånt här, men trodde man inte kunde bli gravid under mens? Herregud, jag och min tjej har knullat antal gånger under hennes mens utan någon graviditet - tur?
lite "mer" ontopic....tycker att kvinnor ibland borde respektera vad killen vill. Visst är det hennes kropp, men...
Senast redigerad av Questforanswer 2011-01-21 kl. 00:25.
Sockerpillerna är just sockerpiller. Därmed finns det också risk att hon blir gravid.
Det finns en risk att bli gravid även om man äter p-piller. Kombinations p-piller är den säkraste metoden för antikonception men har ändå "bara" 99,9 % (vid korrekt användning) säkerhet. Alltså är det inte omöjligt att bli gravid trots p-piller, dock har det inte att göra med om man äter sockerpillren eller inte.
ber om ursäkt...när du ändå är snäll att svara...känner mig bakom flötet gällande sånt här, men trodde man inte kunde bli gravid under mens? Herregud, jag och min tjej har knullat antal gånger under hennes mens utan någon graviditet - tur?
lite "mer" ontopic....tycker att kvinnor ibland borde respektera vad killen vill. Visst är det hennes kropp, men...
men enligt lag är det 50 % mannens ansvar om barnet blir till, även om kvinnan lurade mannen att göra henne gravid.
Antingen blir man gravid eller så blir man det inte. Jag blir gravid jättelätt, det räcker med lite slarv en gång, behöver inte ens vara mitt i menscykeln, så blir det en bebis.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!