• 1
  • 2
2011-01-21, 00:06
Medlem
ninkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UkaUka
Då borde samma gälla dig tycker man? Tänkte lite snett där eller?

Använde termen i en frågande mening, i undran om det var så du resonerade när du ansåg att jag verkar fjortisaktig. Uppenbarligen fattade du inte.

Hursomhelst börjar detta bli väldigt off-topic. TS, sluta var en fjortis och låt bli låtsassnus bara för att de äldre gör det. Om du verkligen ska börja nikotinisera, ha en anledning som är lite mer robust, t.ex. att det är socialt att dela en cigg med en främling. Om du bara vill ha "smak i munnen" och då en sörjig, örtig smak som du får av dessa låtsas-snus, håll dig till Krauten-pastiller.
Citera
2011-01-21, 00:43
Bannlyst
Tuggummi är mycket bättre alternativ än att röka.

Du vet väll att det är röken som är farligt och inte nikotinet. Du spyr av nikotinet om du tar för mycket, du blir mest snurrig och sen spyr. Va jag tror, är att du gör det bara för att verka cool. Men du vet inte om det eller?
Annars låter det bara dumt, har du rökt vattenpipa eller eller cigg med smak? Man känner inte så mycket av smaken mest bränt skit(har testat många olika smaker med olika vattenpipor alltid samma sak)

(edit) Om du verkligen måste http://www.smoketower.com/sv/category/12/Ortcigaretter
Senast redigerad av InsaneInThebrain 2011-01-21 kl. 00:46.
Citera
2011-01-21, 07:02
Bannlyst
Köp tuggummi eller halstabletter, bra mycket billigare än Onico det kostar väl som en vanlig portionssnusdosa?
Citera
2011-01-21, 07:48
Medlem
kan man köpa kick up i vanliga affärer?
Citera
2011-01-23, 10:28
Medlem
paul.allens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-b
Jag kan rekommendera ett snus eller vad man ska kalla det. Det heter Winter XQS och smakar typ som Jenka tuggummi, Det innehåller inte tobak och nikotin. http://www.xqs.se/
Haha, finns det fortfarande? Köpte det ett par gånger när jag var lite drygt 13-14, minipåsar med riktigt god jenkasmak paketerat i ett litet pappersetui!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in