• 1
  • 2
2011-01-20, 22:18
Medlem
Tjena

här är en tonåring, icke snusare och inge rökare (aldrig nikotin)

Är sugen på ha lite smak i munnen under dagarna lite småttigott, helst nikotinfritt för att jag orkar inte med nikokick, spy o sånt skit som man hört, hehe.

Ska jag köra onico?

Men kanske lite pinsamt o gå runt me onico o ba "hejhej jag vill ha lite smak i munnen"?

de kommer tro jag vill vara cool o de vill jag inte!

Vad rekommenderar ni?

Tack på förhand!
Citera
2011-01-20, 22:20
Medlem
Köp en klubba och slicka på
Citera
Medlem
Kafes avatar
Tuggummi
Citera
Bannlyst
Som du nämner finns det ju snus utan nikotin, pröva det istället för snus om du inte klarar av smaken
Citera
2011-01-20, 22:21
Medlem
Tuggummi är ju ett bra alternativ om du bara vill ha smak?
Finns ju tuggummin som smaken sitter i bra länge, och det är ju billigare än snus och så
Annars så kanske Onico ja
Citera
2011-01-20, 22:22
Bannlyst
onico är för dig som vill SLUTA snusa och inte något annat. vill du ha smak i munnen så kör på Kick up eller va de heter, koffein och energi snus typ
Citera
2011-01-20, 22:22
Medlem
Subways avatar
Jag skulle rekomendera kickup, eller vad det nu heter. Ett nikotinfritt snus som smakar riktigt gott, finns flera olika smaker men det som gör kickup riktigt bra tycker jag är att det innehåller massa vitaminer och mineraler, så det ska tydligen vara nyttigt och ge dig en "kickup" effekt.
Citera
2011-01-20, 22:26
Medlem
ninkings avatar
Uppenbarligen vill du ju vara cool o därför ha nånting tobaksliknande. Om du bara vill ha "smak i munnen" så vet du väll att det finns fem miljoner olika sorters godis, tuggumin, munsköljmedel, läsker o dylikt?

Citat:
helst nikotinfritt för att jag orkar inte med nikokick, spy o sånt skit som man hört, hehe.

Bara fjortisar spyr av snus, hur gammal är du?
Citera
2011-01-20, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ninking
Uppenbarligen vill du ju vara cool o därför ha nånting tobaksliknande. Om du bara vill ha "smak i munnen" så vet du väll att det finns fem miljoner olika sorters godis, tuggumin, munsköljmedel, läsker o dylikt?

Bara fjortisar spyr av snus, hur gammal är du?

bara fjortisar kommenterar sånt...

Ont: som jag och sub nämnde tidigare kör på kickup. här har du lite info http://www.kickupshop.se/cgi-bin/ibu...tva&artgrp=191
Citera
2011-01-20, 23:28
Medlem
ninkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muffinsmannen
bara fjortisar kommenterar sånt...

Ont: som jag och sub nämnde tidigare kör på kickup. här har du lite info http://www.kickupshop.se/cgi-bin/ibu...tva&artgrp=191

Han som sa det han va det, eller? Känner du dig personligt angripen när folk misstänker att särstavande människor som ber något just som TS är fjortisar?
Citera
2011-01-20, 23:32
Medlem
UkaUkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninking
Han som sa det han va det, eller?

Då borde samma gälla dig tycker man? Tänkte lite snett där eller?
Citera
2011-01-20, 23:55
Medlem
david-bs avatar
Jag kan rekommendera ett snus eller vad man ska kalla det. Det heter Winter XQS och smakar typ som Jenka tuggummi, Det innehåller inte tobak och nikotin. http://www.xqs.se/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in