2011-01-20, 21:53
Medlem
thinkagains avatar
Hejsan flashback, nu har jag precis kollat klart på 6 olika klipp på Youtube som handlar om just 2012 teorin, mest kring att USA tydligen bygger bunkrar, ENDAST åt folk som har mycket pengar, är kända eller berömda.

Jag kan börja med att länka part 1 av en serie på 6 parts:

http://www.youtube.com/watch?v=fOWWIDT910I

Jag vet att det inte är många som tror på 2012-teorin, och tycker att man är totalt pantad om man nu gör det.

Jag kan inte säga att jag tror på det, men efter att ha tittat på alla dessa 6 delar så ändrar jag min åsikt kring allt detta, kanske inte om det kommer inträffa. Men att USA - och privatpersoner bygger bunkrar, som dom försöker dölja. Ingen vet riktigt vart dessa bunkrar ligger, men dom är väldigt stora. VÄLDIGT.

Varför försöker USA mörka detta? om det nu är som så att dom verkligen bygger saker, utan att folk vet om det när kommer då detta publiceras i media? HUR kommer folk reagera på detta?

Allt är ganska luddigt just nu, men se på klippen, och sedan skriv vad ni själva tror.

Låta oss brinna levande medan dom tittar på TV? - nej tack!
2011-01-20, 21:56
Medlem
Har en liten fallout-känsla över det hela...
USA´s befolkning går under jorden, sedan avlossar de sina massförstörelsevapen och ärver jorden!
Passar bättre under konspirationsteorier?
2011-01-20, 22:02
Medlem
majmoons avatar
om man inte vet var dom bygger bunkrarna hur vet vi då att dom finns its all bullshiet
2011-01-20, 22:02
Medlem
okok1s avatar
Är källorna baserade på filmen 2012? Där har de bunkrar..
2011-01-20, 22:05
Bannlyst
Börja bygg en egen bunker då.
2011-01-20, 22:08
Medlem
Oldberrys avatar
Skulle ju krävas en jävla massa byggarbetare för att genomföra ett så stort projekt. Flera tusen inom alla olika yrkesbranscher, såklart hade folk läckt.
2011-01-20, 22:08
Medlem
thinkagains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majmoon
om man inte vet var dom bygger bunkrarna hur vet vi då att dom finns its all bullshiet

Vi vet vart insåg jag nu, en flygplats som heter Denver International Airport även kallad ''New World Airport Commission''.

I denna flygplats finns det 2 tavlor, som beskriver jordens undergång, jorden brinner gråtande människor springer runt, döda människor.

Även ett objekt där den officiella Frimurar-symbolen tydligt syns.
2011-01-20, 22:11
Medlem
6E303062s avatar
Borde inte denna ligga i foliehattsforumet?

TS, om du verkligen oroar dig, så se till att ta en överlevnadskurs, och lär dig klara dig på egen hand. Om inte annat så är det trevligt att komma ut ibland.
2011-01-20, 22:12
Medlem
hellbentforleathers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shmuunk
Har en liten fallout-känsla över det hela...
USA´s befolkning går under jorden, sedan avlossar de sina massförstörelsevapen och ärver jorden!
Passar bättre under konspirationsteorier?

Härligt o spela Fallout-LIVE på riktigt
2011-01-20, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thinkagain
Vi vet vart insåg jag nu, en flygplats som heter Denver International Airport även kallad ''New World Airport Commission''.

I denna flygplats finns det 2 tavlor, som beskriver jordens undergång, jorden brinner gråtande människor springer runt, döda människor.

Även ett objekt där den officiella Frimurar-symbolen tydligt syns.

Kan du förklara det rimliga i att ha dessa tavlor när man jobbar med ett så hemligt projekt?
2011-01-20, 22:26
Medlem
Tänkte passa på att tipsa om trutv.com, dom har många conspiracy theory program på sin hemsida som ni kan se gratis under "full videos" eller liknande. Jesse Venture som är med i klippen som du länkade har några conspiracy theorys till på den hemsidan som kan vara intressanta. Alternativt så finns hela klippet i ett på trutv och inte i uppdelade klipp som på youtube.

Jag tror USA är kapabla till att genomföra något sånt, men jag tror inte att regeringen är så genomdum att dom verkligen gör det.

EDIT: http://www.trutv.com/video/conspirac...des/index.html här har ni länk, ni som vill se. Tror det kan vara den som heter Apocalypse 2012? (hela konspirations teori avsnitt i en video istället för uppdelade som på youtube.)
Senast redigerad av saftii 2011-01-20 kl. 22:30.
2011-01-20, 22:27
Medlem
thinkagains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Kan du förklara det rimliga i att ha dessa tavlor när man jobbar med ett så hemligt projekt?

Nej, men om du tittar igenom dessa delar, så frågar dom sig själva just VARFÖR sätta ut så UPPENBARA objekt på denna flygplats!?

''It is like the airport is acutally telling us what is really going on here!''

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in