2011-01-20, 21:16
Medlem
peel-offs avatar
hej jag kom på att jag skulle ta och använda två skärmar istället för en... men så kom jag hem idag och såg att farsan hade tagit tillbaks sin skärm... och nu funkar det helt enkelt inte... jag ''använder'' två skärmar på en skärm... låter helkonstigt men jag kollade och det står ... nu till problemet... det ser helt förjävligt ut (färgfel) dubbla bakgrunder m.m kan posta en bild om ni hjälper mig och visar jur man ska göra... hjälp mig är helt förtvivlad .. använde nvidia kontrollpanel när jag installerade de dubbla monitorerna... juste datorn hittar inte den andra skärmen... förlåt för en dåålig text samt stavfel men är skit ledsen MVH peel-off uppskattar all hjälp verkligen
Citera
2011-01-20, 21:21
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Och då flyttar vi tråden istället till Hårdvara då frågeställningen är inom bildskärmar.

//Mod
Citera
2011-01-21, 07:04
Medlem
Ett tips är ju att gå in i Nvidia kontrollpanelen igen och ta bort kloning/utökat skrivbord och bara ställa in det att köra en monitor..

Alt. ta tillbaka den andra skärmen en liten stund och då ställa tillbaka till en skärm om det är så att du inte kan se ordentligt nu när du bara har en skärm..

Fattade din fråga som så här iaf :P
Citera
2011-01-21, 11:49
Medlem
Vad kör du för OS? Du kan ju också kolla på egenskaper om du höger-klickar på skrivbordet.. En annan sak som kanske (Notera kanske) funkar är om du trycker Windows knappen + P... men det kanske måste vara en laptop då? Det va så ja fixade samma problem på min laptop..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in