• 1
  • 2
2019-01-02, 15:44
Medlem
NeonCrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvidBirch
Ja så är det väl, men det är i vänstra nedre delen som jag har den här konstiga känslan, nästan på gränsen till midjan och ibland bak mot ryggen.
Ska åka bort ett par dagar men ska uppsöka läkare när jag kommer hem igen om det fortfarande är kvar. För det är väl inte särskilt akut?

Nä, men om du skulle ha haft feber skulle det ha varit akut. Magont ska man alltid ta seriöst. Hur ser din avföring ut?
Citera
2019-01-02, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeonCross
Nä, men om du skulle ha haft feber skulle det ha varit akut. Magont ska man alltid ta seriöst. Hur ser din avföring ut?

Känner absolut ingenting förutom magen, så tror inte det är någon fara. Den är lite lösare än vanligt men inte extremt, inget blod eller likande.
Citera
2019-01-06, 18:18
Medlem
Det skulle inte kunna vara så att det bara är inbillning? Börjar nästan tro det, ingen aning om hur det är möjligt dock. Känner absolut ingenting när jag är igång och rör mig och inte tänker på det, känns däremot när jag sitter still och framförallt när jag ligger på vänster sida. Tankar?
Citera
2019-01-07, 11:26
Medlem
NeonCrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvidBirch
Det skulle inte kunna vara så att det bara är inbillning? Börjar nästan tro det, ingen aning om hur det är möjligt dock. Känner absolut ingenting när jag är igång och rör mig och inte tänker på det, känns däremot när jag sitter still och framförallt när jag ligger på vänster sida. Tankar?

Det låter underligt, men det positiva är ju att du inte känner av någon smärta när du rör på dig. Går du ofta på toaletten? Och hur ser din kost ut i allmänhet?
Citera
2019-01-07, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeonCross
Det låter underligt, men det positiva är ju att du inte känner av någon smärta när du rör på dig. Går du ofta på toaletten? Och hur ser din kost ut i allmänhet?

Ja, tycker det hela är väldigt konstigt faktiskt. Går inte oftare på toaletten än vanligt (vilket är ganska sällan), och skulle säga att jag äter en allsidig kost. Blir en hel del sallad, speciellt på vardagar, rätt mycket grönsaker i allanänhet. Endast chips och godsaker på helgen. Äter både frukost, lunch och middag, med något mellanmål emellan ibland.
Har senaste dagarna haft lite ont i magen och varit allmänt orolig, men efter att jag igår tog en tablett mot magont så är det borta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in