Resultat: Ett djur/husdjursforum?
Ja!
68,08%
305 röster
Nej!
31,92%
143 röster
2004-08-13, 12:37
Medlem
Securions avatar
Jag är barnsligt förtjust i akvarium. Finns det ett intresse av ett djur/husdjursforum här på Flashback? (Där vi kan diskutera tex hundar, katter, ormar, akvarium, spindlar osv osv... Kanske mer exotiska djur också?)
2004-08-13, 12:39
Medlem
Lorelais avatar
Jag skulle bli en mycket aktiv skribent i ett forum av det slaget.
2004-08-13, 12:40
Bannlyst
En god ide!
2004-08-13, 12:50
Medlem
Aardwolfs avatar
Låter som en helt perfekt idé
2004-08-13, 12:51
Awaiting Email Confirmation
CgiBinLadens avatar
Usch, nej. Fiskar är tråkigt. Det är bara en bra idé om diskussionerna till 90 % handlar om katter och kattungar, som alla är söta och trevliga.

Dessutom är det itne så underground och fria ordet.

Om det inte handlar om olagliga och tuffa husdjur som t ex giftormar.
2004-08-13, 12:52
Medlem
Capones avatar
Vi har ju redan både Mat & Dryck och Sex & Samlevnad, är det nåt som inte passar in där

Skämt åsido så bryr jag mig inte så mycket om vilket, hade gärna diskuterat dessa saker, men jag tycker inte det passar så bra på Flashback. Men det passar ju lika bra som många andra delar, så... whatever...
2004-08-13, 12:59
Medlem
MisterGGs avatar
Mycket bra idé !
2004-08-13, 13:01
Medlem
Robqrs avatar
Att ingen har tänkt på det förut...
2004-08-13, 13:17
Medlem
Liquid_Xs avatar
nej nej nej, nån ändå får det ändå vara på detta tramset?

om detta införs kräver jag att admin genast ändrar bannern från Rekommenderad minimiålder 18år till +6 månader

nästa mål bli väl sen att få hit ett stort gäng småtjejer som kan disskutera sina hästar med..

+o(
2004-08-13, 13:19
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liquid_X
nej nej nej, nån ändå får det ändå vara på detta tramset?

om detta införs kräver jag att admin genast ändrar bannern från Rekommenderad minimiålder 18år till +6 månader

nästa mål bli väl sen att få hit ett stort gäng småtjejer som kan disskutera sina hästar med..

+o(
Mmm... Den oron hade jag också... Men med tanke på att det faktiskt finns massor av djur som är förbjudna/icke rekomenderade som husdjur, så kan det bli lite "underground" av det hela ändå?
2004-08-13, 13:28
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Mmm... Den oron hade jag också... Men med tanke på att det faktiskt finns massor av djur som är förbjudna/icke rekomenderade som husdjur, så kan det bli lite "underground" av det hela ändå?

Du har en poäng där. Får hoppas att Flashback-användarna har tillräckligt god smak att huvudsakligen diskutera sådana djur då forumet kanske kan heta "Icke-accepterade djur" eller nåt, typ djur som man inte får avla, inte får inneha eller importera etc.
2004-08-13, 13:30
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Securion

Jag är mycket positiv till förslaget.
Och visst är det lite roligare med anekdoter om husdjur som är av det lite ovanligare slaget,
även om jag självklart anser att alla djur borde diskuteras.
Mina två grabbar är ju faktiskt förbjudna...
...i ett antal delstater...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in