Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Övrigt? Loungen? Medicin & Hälsa?
Säg inte det. Du lär säkert mygla in Ditt vänstervansinne även bland husdjursdetaljerna. Ränderna går aldrig ur zebran, för att använda ett näraliggande talesätt...
Övrigt är ju där de flesta hamnar nu.
Jag brukar tycka det är invandringsfientliga som brukar få in de frågorna överallt och med tanke på att jag följer de reglerna som gäller för mig som medlem så vet jag att jag kan följa de som gäller för en moderator. Så har du inte värre att oroa dig för så kan du vara glad
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Men för i helvete. Jakthundar och vilda djur kan med fördel diskuteras under Jakt, Fiske & Vildmark. Och finns det sen fjollor som vill diskutera sina pudlar eller hamstrar så bör det göras så långt från allt vad Flashback heter som möjligt. Nu börjar jag bli mer än lovligt trött på alla svensson-forum och de menlösa användare som följer i dess spår.
Det viktigaste är väl vad medlemmarna vill? Vilket verkar vara ganska tydligt. Dessutom så finns det väl redan ganska många "Svensson-ämnen" redan som inte funkat om det varit renodlat underground... Hade det varit det så hade de flesta ämnen försvunnit helt.
Gillar du inte vissa underforum så gör som de flesta andra gör: Låt bli att gå dit