Amerikansk dokumentrserie frn 2009. Lou, Sonia, Matt, Froy och Lyndah arbetar med att spra mnniskor som inte betalar av sina ln i Kalifornien. Fallen handlar om mnniskor som lnat fr att kpa allt frn dyra sportbilar till flygplan
jag har sett den frut p tv4 sport och dem visar den nu igen den ser s fake utt vrsta biff flintsien som slr snder folk osv osv kolla nu p tv4sport s fr vi se va ni tycker.
Operation Repo consists of actual stories from repossession incidents; however, the show depicts scripted and dramatized re-enactments in which the cast recreates incidents using actors and staged action footage. There is a disclaimer at the beginning of the show which says: "The stories that are portrayed in this program are based on real events. The names of the characters were changed in order to protect their identities . . . and some honor." This has prompted many people to question the show's authenticity, because it is portrayed as being Reality-TV.
Den hr serien r skit kul. Perfekt och ligga och kolla p nr man r sjuk. Skrattade nyss s mycket till ett avsnitt att jag bajsade ner mig. Fake eller inte s r den sjukt rolig tycker jag!
S sjukt fejk.
Nr den fete killen fr en lflaska krossad i huvudet, s ser man det r sockerglas. Men
det str som sagt i brjan av programmet.
Men d uppstr en mer intressant frga.
Den fete sger i intervjulget (allts dr de anstllda frklarar klippen som vi
tittare fr se) att de har verfallet med lflaskan p film och att de kan anvnda
det som bevis. Varfr i helvete sger han s?? Det r ju bara en terskapning
av den verkliga hndelsen.
Tycker den r sjukt dlig. Kolla p Wreckchasers istllet d brgare sitter i sina bilar och lyssnar p polisscanner efter olyckor s dom kan dra dit och vara frst p plats fr brgningen. Dom har till och med blockers som kr framfr andra fretag s deras fretag kommer frst.
Dom har gjort en del repojobb ocks i serien, en lastbil skall tas. Dom letar upp den, fixar upp drren, tjuvkopplar den och drar ivg. Inget jvla WT tjafs dr inte.
vilken jvla idiot han den rakade hillbillyn med alla musklerna r, blir frbannad.
Hur fan kan han f fortstta jobba fr dom nr han inte gr annat n o frska starta fighter varje gng han r ute istllet fr att lugna ner situationerna...
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!