• 1
  • 2
2011-01-19, 12:35
Medlem
Fred Friendlys avatar
Kan ju bli rätt intressant, tycker att nya låten "The world is yours" är duglig.
Senast redigerad av Fred Friendly 2011-01-19 kl. 12:38.
Citera
2011-01-19, 22:17
Medlem
nagelbands avatar
Biljettsläpp den 21a. Ser fram emot att se dom live trots att dom inte ska vara särskilt spännande på scen. Missade biljetterna med någon vecka sist dom hade konsert i Sverige, som inte var på festival, så lite uppspelt är man nog. Ska ta och lyssna på nya singeln, visste inte att dom släppt något från nya skivan än.
Citera
2011-01-20, 18:19
Bannlyst
Någon som vet vilken tid de släps?

Förra gången på Debaser tog de slut på 2 minuter...

Notera att konserten är före skivsläppet! Det är lite kul!
Citera
2011-01-20, 18:20
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etaro
Någon som vet vilken tid de släps?

Förra gången på Debaser tog de slut på 2 minuter...

Notera att konserten är före skivsläppet! Det är lite kul!
09.00. Men det tar nog inte slut lika fort nu eftersom de inte är lika hypade nu som då. Eller vad tror ni?
Citera
2011-01-20, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
09.00. Men det tar nog inte slut lika fort nu eftersom de inte är lika hypade nu som då. Eller vad tror ni?

Hoppas det! Jag SKA se dem, kosta vad det kostar vill! =)

Tror dock att de kommer tillbaka inte allt för långt efter skivsläppet, detta är för litet och intimt. Men man vet ju aldrig!
Citera
2011-01-20, 18:27
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etaro
Hoppas det! Jag SKA se dem, kosta vad det kostar vill! =)

Tror dock att de kommer tillbaka inte allt för långt efter skivsläppet, detta är för litet och intimt. Men man vet ju aldrig!
Hur många tar Kägelbanan in? 300-400? Debaser Medis hade varit att föredra, som sist. Tycker inte de var särskilt bra på medis eller på wow. Men jag ska se dem igen.
Citera
2011-01-21, 09:27
Bannlyst
Tungt... Fick tag på 8 st! =)

De tog slut på några minuter!
Citera
2011-01-21, 09:35
Medlem
Fred Friendlys avatar
Fick också tag på biljetter. STÖR MIG något enormt jävla mycket på att biljettnu.se hade biljetter redan innan 09.00 till salu. DET ÄR SÅ JÄVLA korrupt, fitt Luger är fullt medvetna och fusket men skiter i det så länge de tjänar pengar.
Citera
2011-01-21, 09:35
Medlem
nagelbands avatar
Hur snabbt tog biljetterna slut egentligen? Jag hade tur, min kompis lyckades norpa två stycken. Ännu en konsert att se fram emot. Mycket trevligt.
Citera
2011-01-21, 09:39
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nagelband
Hur snabbt tog biljetterna slut egentligen? Jag hade tur, min kompis lyckades norpa två stycken. Ännu en konsert att se fram emot. Mycket trevligt.
Fort, vissa säger fem minuter, det var error 404 för mig i 25 minuter sen fick jag tag i två biljetter. Sen stod det att det var utsålt. I got lucky, i guess.
Citera
2011-01-21, 09:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Fick också tag på biljetter. STÖR MIG något enormt jävla mycket på att biljettnu.se hade biljetter redan innan 09.00 till salu. DET ÄR SÅ JÄVLA korrupt, fitt Luger är fullt medvetna och fusket men skiter i det så länge de tjänar pengar.

Yep... Sen är det extra kul när de dyker upp 200 st på ticknet senare för 1500 kr var. Snacka om att förstöra hela jävla systemet. Det borde vara olagligt att köpa i sådana mängder för vidareförsäljning.
Citera
2011-01-21, 09:44
Medlem
nej-tacks avatar
Gick jävligt fort, jag satt och uppdaterade från 08.55 ungefär, när köpknappen väl kom upp fick jag felmeddelande direkt. Försökte väl 15-20 men tillslut fick jag meddelande att det är slut. KUL ATT MAN ÄR UTE I GOD TID MEN DERAS HEMSIDA SABBAR ALLT!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in