2011-01-18, 17:10
Medlem
DECIMA-Xs avatar
och lämnat tändstickor bredvid?
http://www.svd.se/stockholm/nyheter/...an_5873823.svd
Citera
2011-01-18, 18:28
Medlem
tantvrists avatar
Skulle tippa på en muslim, de enda jag kan tänka mig göra så.
Citera
2011-01-18, 22:24
Medlem
156.Thelemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tantvrist
Skulle tippa på en muslim, de enda jag kan tänka mig göra så.
Nejdå. Jag är så långt från muslim man kan bli, och jag skulle gärna sett att personen tänt på också. En nedbrunnen kyrka är en bra kyrka.
Citera
2011-01-18, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 156.Thelema
Nejdå. Jag är så långt från muslim man kan bli, och jag skulle gärna sett att personen tänt på också. En nedbrunnen kyrka är en bra kyrka.

haha ja, jag tänkte instämma med nånting liknande.

Vilken förbannad tönt som inte tände på dock >.<
Citera
2011-01-19, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 156.Thelema

Varför skulle det INTE vara en muslim????
Citera
2011-01-19, 02:32
Medlem
Kyrkan har en hel del besökare från missbrukarkretsar.
Ett hot med bensin och tändstickor låter på något sätt lite för sofistikerat för att vara iscensatt av en muslim, de är mer primitiva och styrda av snabba aggressiva impulser.

Citat:
Det finns inte mycket gemensamt för dem som söndag efter söndag kommer till Allhelgonakyrkan för att lyssna på Olle Carlsson och delta i mässan. Här sitter före detta narkomaner och fängelsekunder sida vid sida med professorer, skådespelare, och vanliga söderbor på väg mellan dagis, gymet och affären.
http://www.bonnierfakta.se/Bocker/Bo...=9789185675081
Citera
2011-01-19, 09:44
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sall2001

Varför skulle det INTE kunna vara en Polyteist eller en Deist. Eller varför INTE en Pingstvän eller en förvirrad ung man som är Shintoist.
Citera
2011-01-19, 09:49
Medlem
Vem det nu än var som bangade ur spelar ingen roll, alla andra tycker det bara är tråkigt att skiten inte brann ner. Blir ett rött band om armen idag för sorgen att det inte brann ner till grunden. Det bästa sättet att bli av med sin "arvssynd" är väll att en gång för alla bränna ner varenda kyrka på planeten. Problem solved. ( Vi är inte fria människor förrän den sista kungen blir strypt med tarmarna ifrån den sista prästen) Halleluja.
Citera
2011-01-19, 09:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av puddler
haha ja, jag tänkte instämma med nånting liknande.

Vilken förbannad tönt som inte tände på dock >.<

Han menar väll att vi måste stå enade.
Den ene häller på bensin, den ene tänder på.
Efter det går var och en till bolsjevikernas högkvarter och tänder på det också.
Senast redigerad av Gamlerunke 2011-01-19 kl. 10:00.
Citera
2011-01-19, 19:40
Medlem
tantvrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sall2001
Tja, personer som du citerade är ju tydligen villiga att bränna upp kyrkor så det kan mycket väl vara en sådan också.

Jag är så långt ifrån troende man kan bli, men jag skulle aldrig tänka mig att bränna ner en kyrka. Möjligtvis en moské men inte en kyrka, det känns bara inte bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in