2011-01-18, 14:06
Medlem
Jag har vertagit en laptop, en ASUS, som jag var i frd med att rensa p gamla applikationer utan intresse fr mig.Jag hade lyckats att utan problem ansluta en monotor ,Compaq FS740 till laptopen fr bttre bild och ljud. Det fungerade utmrkt nda till dess jag deletade en applikation vid namn NVIDIAQ ngonting. Nr jag startade igen var den externa bildskrmen dd. Olyckligtvis visade det sig att den frre garen hade kopplat ur System Restore funktionen s det gick inte att gra en terstart.
Jag tror mig ha frsttt att det har att gra med att vissa drivers har frsvunnit. Jag har ocks frskt att ladda ner NVIDIAs kontroll panel men det gr inte, Har Googlat detta men kan inte hitta ngot som kan lsa mitt problem.
Laptopen med bda monitorerna fungerade utmrkt s det verkar som om hardwaremssigt skall det inte vara ngot problem.
Ngon som kan hjlpa?
Citera
2011-01-18, 14:10
Bannlyst
Ladda ned de senaste drivrutinerna till dit grafikkort. D ska ocks Nvidia Control-center flja med.
Citera
2011-01-18, 14:11
Medlem
warp10s avatar
Prvat kra en terstllning av windows?
Citera
2011-01-18, 17:12
Medlem
Etaro
Vad jag frstr har jag ett VGA kort. Jag tror att display kortet r integrerat i moderkortet.
Har frskt att ladda ner en VGA driver men r lost nr jag ombeds att ppna filen.

Warp10
Vad menar du med terstllning av Windows?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in