• 1
  • 2
2011-01-18, 04:59
Medlem
Hej jag är en kille på tjugo år och behöver lite svar. Jag hade tänkt berätta en historia om en tjej jag träffade förra veckan. Mina frågorna hittar ni längst ner. Snälla svara med omtanke och inte massa skit

Ni lär kanske finna lite stavfel och formuleringsfel i texten men jag har lite problem med svenskan, jag försöker så gott jag kan!

Jag och en annan polare var i stan och var lite berusade. Efter att ha letat efter en pub att supa och ta det lugnt på och inte hittat någon så bestämde vi oss för att dra oss hemåt. I väntan på bussen så går det förbi två tjejer, och en av tjejerna säger ”hej” till oss, vi hälsar tillbaka och börjat genast prata med dom. Jag märker genast att den tjejen som jag pratar med är intresserad av mig, hon rör mig i ansiktet och ger andra signaler som tyder på att hon gillar mig. Låt oss kalla henne för Vanessa. Vanessa ber mig om mitt nummer och säger att hennes buss snart kommer. Jag ger numret och ser deras buss komma, när hon ska stiga på bussen så ber jag om en kyss, först tvekar hon lite, men efter att jag har upprepat mig en gång så springer hon fram till mig och ger mig en kyss...

Dan efter får jag ett sms av Vanessa. Jag brukar vara den som jagar och blev chockad över att hon både bad om mitt nummer och hörde av sig så fort som hon gjorde. Efter en stunds SMSande skriver hon att hon trodde att jag skulle vara en jävel och inte höra av mig. Ännu en indikation på att hon gillade mig.

Dagarna går och vi pratar lite smått varje dag. Men plötsligt en dag så slutar hon svara på mina sms, och jag antar det värsta och intalar mig själv om att jag måste ha sagt något illa. Efter två dagars tystnad så skriver hon till mig och undrar vad jag gör i helgen, och att hon vill supa. Jag berättar för henne att jag har huset för mig själv och att hon kan ta med sig en kvinnlig vän till mig så tar jag med en polare så super vi och har det trevligt.

Två dagar senare så gäller det. Jag och min polare möter dom på busshållplatsen och vi rör oss hem mot mig. Allt börjar bra. Dom är skit trevliga och vi skrattar och har kul. Alkoholen börjar slå in.... jag är ensam med Vanessa och hennes väninna är i mitt rum med min polare. Jag och Vanessa pratar om allt och råkar komma in på ett känsligt ämne för henne, hennes uppväxt, hon berättar för mig att hon har blivit misshandlad av sin far till skitstövel. Hennes föräldrar är skilda och när hon är hos fadern så är det ett helvete. Fadern är tillsammans med en kvinna som är hälften så gammal som han själv och några år äldre än Vanessa. Den enda anledningen till att hon måste vara hos sin far så ofta som hon är, är att hennes mamma inte har råd att ha alla barnen hos sig själv.

Så långt på kvällen vet jag att fadern är en riktig skitstövel och alkoholist. Men mer kommer, hon berättar om sitt ex och hur han har behandlat henne riktigt illa, jag vill inte gå in på exakta detaljer om vad han är gjort men i mina ögon så är sakerna han gjorde oförlåtliga.

Vid denna punkten trodde jag inte särskilt mycket på henne men insåg iallafall att hon var lite av den tjejen som tänder på att bli behandlad som skit.

En stund senare så befinner vi oss i mitten av hångel och hon säger att jag är för kärleksfull när jag hånglar men fortsätter ändå att hångla. Lite senare frågar hon mig om jag vill att hon ska gå ner på mig och jag säger att det inte behövs... Jag kände som att hon var lite svag och att jag hade utnyttjat henne ifall jag låtit henne suga av mig. Så ja, jag tackade nej. Men vi fortsatte hångla och ha riktigt kul.

Hon frågar mig om jag gillar henne. Jag svarar att jag tycker att hon är skit trevlig och att jag gillar henne lite. Hon svarar och säger att hon är för dålig för mig och att hon hade förstört mig.

Hon förklarar att bussarna har slutat gå och att om jag kunde lägga ut pengar till taxi så kunde hon betala tillbaka det senare i veckan, alltså inte betala av det sexuellt utan i pengar. För att hon ville stanna kvar en stund till.

Hon förklarar också hur mycket hon tycker om mig och att hon aldrig har känt sig så bekväm med en kille som hon gör med mig m.m.

Något händer. Hon får ett sms och börjar se lite orolig ut. Lite ledsen nästan. Vad var det för sms hon fick? Jag vet inte riktigt men jag anar att det var ifrån hennes ex pojkvän. Det blir bara värre, hon börjar se mer och mer ledsen ut. Jag ser på henne att hon vill hem så jag erbjuder mig själv att betala taxin hem till henne så hon kan komma hem. Men hon vägrar att gå med på det. Hon vill ringa sitt ex så han kan komma och hämta henne.... samma ex som behandlat henne som skit, som skit... och inte bara gjort det en gång, inte två gånger.. utan mycket.

Exet hittar hit, så Vanessa kallar på sin vän i andra rummet och säger att dom ska dra men hennes vän vet vad han är för människa och vägrar följa med. Vanessa tar så upp en bräda som jag har i mitt rum och svingar den mot sin kompis, jag lyckas komma mellan och stoppa kraften lite men den träffar hennes kompis på armen och dom börjar skrika åt varandra, jag tar ut Vanessa ur rummet och eskorterar henne ut ur huset. Hennes ex är i bilen utanför och Vanessa springer dit och hoppar in i bilen. Slut på min histora.

Nu kommer eftersnacket. Jag har säkerligen glömt berätta en liten del, men det är inte väsentligt till handlingen.

Frågeställningar:

Jag har alltid velat komma in i en kvinnas liv som varit lite förstört och försöka "läka" det. Vad kan det bero på? Varför är jag sån? Är det fler av er som känner likadant?

Bör jag höra av mig till henne efter detta?

Vad är det för sorts tjejer som gillar smärta så här mycket? Att veta att sin ex pojkvän behandlar en som skit, och fortfarande krypa tillbaka till honom är ju inte ett dugg normalt i mina ögon. Varför gör dom sånt? Speciellt när hon var med mig. Jag är världens snällaste, kan dock vara lite av en badboy ibland annars så är jag stabil och visar kärlek.

Hon påstod att hon var som hon var för att hon hade blivit behandlad som skit som liten. Kan det vara sant? blir man såhär fucked?

Vad menar hon med att jag är för kärleksfull när jag hånglar?

Varför mår jag illa och dåligt inombords när jag tänker på hur svårt hon har det? Jag känner knappast henne.

Ni är välkomna att svara på mina frågor, tack! Btw, jag är verkligen inte oskuld.

tl;dr: finns ingen!
Citera
2011-01-18, 05:53
Medlem
Herr.Vakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinizo
Hej jag är en kille på tjugo år och behöver lite svar. Jag hade tänkt berätta en historia om en tjej jag träffade förra veckan. Mina frågorna hittar ni längst ner. Snälla svara med omtanke och inte massa skit

Ni lär kanske finna lite stavfel och formuleringsfel i texten men jag har lite problem med svenskan, jag försöker så gott jag kan!

Jag och en annan polare var i stan och var lite berusade. Efter att ha letat efter en pub att supa och ta det lugnt på och inte hittat någon så bestämde vi oss för att dra oss hemåt. I väntan på bussen så går det förbi två tjejer, och en av tjejerna säger ”hej” till oss, vi hälsar tillbaka och börjat genast prata med dom. Jag märker genast att den tjejen som jag pratar med är intresserad av mig, hon rör mig i ansiktet och ger andra signaler som tyder på att hon gillar mig. Låt oss kalla henne för Vanessa. Vanessa ber mig om mitt nummer och säger att hennes buss snart kommer. Jag ger numret och ser deras buss komma, när hon ska stiga på bussen så ber jag om en kyss, först tvekar hon lite, men efter att jag har upprepat mig en gång så springer hon fram till mig och ger mig en kyss...

Dan efter får jag ett sms av Vanessa. Jag brukar vara den som jagar och blev chockad över att hon både bad om mitt nummer och hörde av sig så fort som hon gjorde. Efter en stunds SMSande skriver hon att hon trodde att jag skulle vara en jävel och inte höra av mig. Ännu en indikation på att hon gillade mig.

Dagarna går och vi pratar lite smått varje dag. Men plötsligt en dag så slutar hon svara på mina sms, och jag antar det värsta och intalar mig själv om att jag måste ha sagt något illa. Efter två dagars tystnad så skriver hon till mig och undrar vad jag gör i helgen, och att hon vill supa. Jag berättar för henne att jag har huset för mig själv och att hon kan ta med sig en kvinnlig vän till mig så tar jag med en polare så super vi och har det trevligt.

Två dagar senare så gäller det. Jag och min polare möter dom på busshållplatsen och vi rör oss hem mot mig. Allt börjar bra. Dom är skit trevliga och vi skrattar och har kul. Alkoholen börjar slå in.... jag är ensam med Vanessa och hennes väninna är i mitt rum med min polare. Jag och Vanessa pratar om allt och råkar komma in på ett känsligt ämne för henne, hennes uppväxt, hon berättar för mig att hon har blivit misshandlad av sin far till skitstövel. Hennes föräldrar är skilda och när hon är hos fadern så är det ett helvete. Fadern är tillsammans med en kvinna som är hälften så gammal som han själv och några år äldre än Vanessa. Den enda anledningen till att hon måste vara hos sin far så ofta som hon är, är att hennes mamma inte har råd att ha alla barnen hos sig själv.

Så långt på kvällen vet jag att fadern är en riktig skitstövel och alkoholist. Men mer kommer, hon berättar om sitt ex och hur han har behandlat henne riktigt illa, jag vill inte gå in på exakta detaljer om vad han är gjort men i mina ögon så är sakerna han gjorde oförlåtliga.

Vid denna punkten trodde jag inte särskilt mycket på henne men insåg iallafall att hon var lite av den tjejen som tänder på att bli behandlad som skit.

En stund senare så befinner vi oss i mitten av hångel och hon säger att jag är för kärleksfull när jag hånglar men fortsätter ändå att hångla. Lite senare frågar hon mig om jag vill att hon ska gå ner på mig och jag säger att det inte behövs... Jag kände som att hon var lite svag och att jag hade utnyttjat henne ifall jag låtit henne suga av mig. Så ja, jag tackade nej. Men vi fortsatte hångla och ha riktigt kul.

Hon frågar mig om jag gillar henne. Jag svarar att jag tycker att hon är skit trevlig och att jag gillar henne lite. Hon svarar och säger att hon är för dålig för mig och att hon hade förstört mig.

Hon förklarar att bussarna har slutat gå och att om jag kunde lägga ut pengar till taxi så kunde hon betala tillbaka det senare i veckan, alltså inte betala av det sexuellt utan i pengar. För att hon ville stanna kvar en stund till.

Hon förklarar också hur mycket hon tycker om mig och att hon aldrig har känt sig så bekväm med en kille som hon gör med mig m.m.

Något händer. Hon får ett sms och börjar se lite orolig ut. Lite ledsen nästan. Vad var det för sms hon fick? Jag vet inte riktigt men jag anar att det var ifrån hennes ex pojkvän. Det blir bara värre, hon börjar se mer och mer ledsen ut. Jag ser på henne att hon vill hem så jag erbjuder mig själv att betala taxin hem till henne så hon kan komma hem. Men hon vägrar att gå med på det. Hon vill ringa sitt ex så han kan komma och hämta henne.... samma ex som behandlat henne som skit, som skit... och inte bara gjort det en gång, inte två gånger.. utan mycket.

Exet hittar hit, så Vanessa kallar på sin vän i andra rummet och säger att dom ska dra men hennes vän vet vad han är för människa och vägrar följa med. Vanessa tar så upp en bräda som jag har i mitt rum och svingar den mot sin kompis, jag lyckas komma mellan och stoppa kraften lite men den träffar hennes kompis på armen och dom börjar skrika åt varandra, jag tar ut Vanessa ur rummet och eskorterar henne ut ur huset. Hennes ex är i bilen utanför och Vanessa springer dit och hoppar in i bilen. Slut på min histora.

Nu kommer eftersnacket. Jag har säkerligen glömt berätta en liten del, men det är inte väsentligt till handlingen.

Frågeställningar:

Jag har alltid velat komma in i en kvinnas liv som varit lite förstört och försöka "läka" det. Vad kan det bero på? Varför är jag sån? Är det fler av er som känner likadant?

Vad är det för sorts tjejer som gillar smärta så här mycket? Att veta att sin ex pojkvän behandlar en som skit, och fortfarande krypa tillbaka till honom är ju inte ett dugg normalt i mina ögon. Varför gör dom sånt? Speciellt när hon var med mig. Jag är världens snällaste, kan dock vara lite av en badboy ibland annars så är jag stabil och visar kärlek.

Hon påstod att hon var som hon var för att hon hade blivit behandlad som skit som liten. Kan det vara sant? blir man såhär fucked?

Varför mår jag illa och dåligt inombords när jag tänker på hur svårt hon har det? Jag känner knappast henne.

Ni är välkomna att svara på mina frågor, tack! Btw, jag är verkligen inte oskuld.

tl;dr: finns ingen!

1. För att du förmodligen har växt upp och haft det alldeles för bra i "normens" öga. När du då träffar andra som inte haft det lika bra så krockar det och en personlighet som du inte känner till växer fram.

2. Innan du ger dig i en relation så skulle jag själv råda dig till att ta tillvara på dig själv först. Lära känna dig själv fullt ut. Förmodligen är det inte så att du blir ledsen för att hon haft det dåligt, det är hennes problem och det är inte ditt problem om hon låter bli att söka hjälp. Det är oansvarigt utav dig att oroa dig till den graden du gör. Och ja, jag tror inte att man blir fucked av själva uppväxten. Jag tror man blir fucked när man som inställd till något man lärt sig i uppväxten krockar med omgivningen som ser annorlunda ut.

3. För kärleksfull tyder förmodligen på att hon vill att du ska behandla henne som hennes pappa (undermedvetet). Hon litar inte på att du är så kärleksfull som du verkar för attt hon är så van vid att bli behandlad utan kärlek. Hon vill att du tar fram kuken och kör in den i hennes mun, då känner hon sig som hemma. Detta är dock varken något som löser varken hennes eller dina svårigheter.

4. För att du bryr dig. Din hjärna sprutar ut empati och sympati substanser och du känner medkänsla för att hon har haft det svårt. När du dock känner ett överdrivet behov utav att hjälpa till när hon inte bett om någon hjälp är en annan femma. Det finns inget du kan göra som kan förändra henne, hon kan bara hjälpa sig själv, och ingenting du säger i försök att ändra på henne kommer att faktiskt ändra på henne. Du kan bara vara dig själv, och förhoppningsvis så får hon en insikt när du minst anar det. Du står och hackar lök och hon fattar någonting och bestämmer sig för att förändra sitt liv. Att du skulle gulla och försöka hjälpa till i en sån här situation kommer inte att hjälpa. Inte heller att ge henne kärleksfulla kyssar och så. Det bästa du kan göra är att faktiskt stläla dig upp och trycka in kuken i hennes mun och sen försöka hjälpa henne när hon frågar dig om du verkligen älskar henne. Precis som hon hade frågat sin pappa. Lite som förtroende. Förtroende får du inte när du försöker få det.

Att du dock söker dig hit och att du blev chockad av at hon både bad om ditt numemr och hörde av sig och att du antar "värsta" sakerna tyder åtminstånde för mig på att du själv kan vara i behov av utveckling. Men vad vet jag. Som jag skulle ha sgt till många andra här i Relationer och samlevnad: Säg det du sa här till henne. Dvs; Var ärlig. Mot dig själv och henne.

Min amatöranalys, jag är ingen psykolog men det känns bara så jävla logiskt av någon anledning.
Senast redigerad av Herr.Vaken 2011-01-18 kl. 05:55.
Citera
2011-01-18, 05:55
Medlem
fritatass avatar
Tänkte försöka ge lite svar, inte för att dom nödvändigtvis stämmer..

Det här med att du vill fixa hennes trasiga liv, är inte något konstigt. Jag tror att det är otroligt vanligt både bland tjejer och killar, att man vill hjälpa, förändra och få det att fungera. Vara en hjälte?

Du bör inte höra av dig till henne, eftersom hon kommer från en trasig uppväxt med en pappa som mer eller mindre förstört hennes relation till män. Hon kommer troligtvis alltid ha ett problem med hur hon agerar mot/närvarande män, enda sättet för henne är att söka psykisk hjälp. :/

Och det är känt att dom som växt upp med våld i hemmet ofta relaterar till det då det gäller kärlek, hon vet säkert inte att det finns en slags kärlek där man inte behöver göra varandra illa med ord eller fysiskt våld. Och ja, man blir lätt så fuckad av sin uppväxt.

Du låter som en toppen kille, du ska inte ta på dig hennes problem. Låt någon som arbetar med vård göra det.

Hoppas att det låter lite vettigt det jag skrivit
Citera
2011-01-18, 05:57
Medlem
kqrs avatar
Citat:
Frågeställningar:

1. Jag har alltid velat komma in i en kvinnas liv som varit lite förstört och försöka "läka" det. Vad kan det bero på? Varför är jag sån? Är det fler av er som känner likadant?

2. Bör jag höra av mig till henne efter detta?

4. Hon påstod att hon var som hon var för att hon hade blivit behandlad som skit som liten. Kan det vara sant? blir man såhär fucked?

6. Varför mår jag illa och dåligt inombords när jag tänker på hur svårt hon har det? Jag känner knappast henne.

1. Var glad att du har sluppit än så länge. När du väl har börjat och upptäcker att det gör lite skillnad får du messiaskomplex. Jag har just börjat vänja mig vad vid att sluta vara den som ska rädda alla.

2. Varför inte följa upp om du är nyfiken?

4. Ja, man kan bli trasig som fan om man råkar illa ut under sin barndom.

6. För att människor är biologiskt designade att ta hand om de svaga i flocken.
Citera
2011-01-18, 06:01
Medlem
---B---s avatar
Frågeställningar:

Jag tror att många känner som du. Man vill nog känna sig behövd på något sätt.

Jag tycker inte du bör höra av dig. Hon valde att gå tillbaka till honom, det betyder bara en sak.

Många tjejer går tillbaka till skitstövlar pga att skitstövlarna får deras känslor att gå upp och ner. Kvinnor gillar inte att deras känslor står still. Om du är rolig och får henne att skratta så framkallar det känslor hos henne. Om du är en skitstövel så framkallar det också känslor. Sen finns det kvinnor som är besatta av att bli behandlade som skit utan att förstå det själva. (Annars hade dom inte gått tillbaka till skitstövlarna.) Och det är nog en sådan kvinna du har stött på. Jag rekommenderar att du släpper henne. Du riskerar att hennes ex snear ur på dig i onödan. Låt henne göra sina egna val.

Kan stämma mycket väl men det kan också ha att göra med hennes genetik.

Antar att du inte tafsade på henne eller att du var väldigt monoton/passiv.

Du mår nog dåligt av att du försöker hjälpa henne men att hon inte vill ha din hjälp.

Till sist vill jag säga, håll dig borta från henne. Hon kan bara göra dit liv värre.
Citera
2011-01-18, 06:24
Medlem
Mannen, du skulle tagit bj'n.
Citera
2011-01-18, 07:01
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:

Frågeställningar:

1. Jag har alltid velat komma in i en kvinnas liv som varit lite förstört och försöka "läka" det. Vad kan det bero på? Varför är jag sån? Är det fler av er som känner likadant?

2. Bör jag höra av mig till henne efter detta?

3. Vad är det för sorts tjejer som gillar smärta så här mycket? Att veta att sin ex pojkvän behandlar en som skit, och fortfarande krypa tillbaka till honom är ju inte ett dugg normalt i mina ögon. Varför gör dom sånt? Speciellt när hon var med mig. Jag är världens snällaste, kan dock vara lite av en badboy ibland annars så är jag stabil och visar kärlek.

4. Hon påstod att hon var som hon var för att hon hade blivit behandlad som skit som liten. Kan det vara sant? blir man såhär fucked?

5. Vad menar hon med att jag är för kärleksfull när jag hånglar?

6. Varför mår jag illa och dåligt inombords när jag tänker på hur svårt hon har det? Jag känner knappast henne.

Väldigt bra svar många har gett, ta tillvara på dem
Tänkte ändå flika in vad jag tycker, men håller med många-

1. Det har väl inte direkt varit en stor önskan för mig, men det blir så automatiskt för min del.
Jag hjälper alla, vänner, okända, de som behöver hjälp i min närhet som jag märker behöver en hjälpande hand eller som ber mig.
Många öppnar sig för mig, och självklart känns det bra om man kan hjälpa någon.
Du är inte onormal!

2. Vad säger ditt hjärta? Känns det rätt?
Fråga inte skallen för den har för och nackdelar till allt- hjärtat ljuger aldrig!
Kanske låter luddigt men tro mig, ditt hjärta vet vad det vill och vad hjärnan egentligen klarar av

3. Självklart är det onormalt i dina ögon för du har inte haft samma uppväxt som dessa människor.
Ska man se rent psykiskt sett så skulle jag säga att då alla hennes familjära relationer hittills- hennes far och hennes kärleksförhållanden har behandlat henne illa, men hon vill fortfarande ha deras kärlek, hänger du med?
Troligtvis har hon pappakomplex då fadern troligtvis inte alltid fanns för henne när hon var liten, hon har aldrig dugt i hans ögon, så det blir den effekten att hon fortfarande försöker och försöker för att en dag bli älskad och kunna duga.
Detta tar hon med sig till sina relationer, hon söker sig till män som har en tendens att göra henne undergiven (ta inte åt dig nu, ni känner inte varandra än ellerhur?) och projicera fram en kärlek genom sin partner för kompensation av all kärlek hon hittills har gått miste om.

4. De flesta som har det dåligt och är som du kallar "fucked" beror oftast på sin omgivning, ja.
Psykopater, misshandlare, pedofiler, psykiska sjukdomar som schizofreni har lättare för att gro i en människa som mår psykiskt dåligt i hemska förhållanden.
Jag har själv personlig erfarenhet av hur människor kan förstöras pga sin omgivning, dock är det inget jag diskuterar här.

5. Hon är ju som du vet van vid hårda, kärlekslösa tag.
Troligtvis var hennes ex väldigt hårdhänt när de var tillsammans, och hon har nog aldrig fått känna på äkta, uppriktig kärlek någon gång.
Tänk dig en fakir som är van vid att sova på en spikmatta, så ger du honom en säng från Hästens.
Du var mjuk, snäll och kysste henne med känsla, något som hon inte är van vid att människor visar henne.

6. Det är väl bara ett tecken på att du kan känna sympati/medlidande, vilket aldrig är negativt.
Skulle du inte ha känt någonting när en människa talar om för dig om sitt lidande så hade det varit ganska konstigt..

Nu är jag ju ingen kärleksexpert direkt, men med tanke på den tid och energi du ändå lägger på att grubbla över detta och be om råd så tror jag att du gillar henne.
Så ta dig en rejäl funderare på vad du vill göra.

Kom dock ihåg att hon som sagt är trasig, och har mått dåligt under hela sin uppväxt- det är ca 17-18 år (om ni är ca 20) av lidelse, så du kan inte laga henne med eltejp inom en vecka.
Detta tar tid, och börjar du en relation med denna tjej så kommer du bli ännu mer insatt.
Tänk på ditt psyke nu, jag kan med erfarenhet tala om för dig att oavsett styrka på ditt nuvarande psyke så kommer det prövas rejält under sådana här omständigheter.

Känner du nu att det är för mycket så tycker jag att du gör bäst i att kliva åt sidan, för bådas skull.
Dessa sköra människor är i ett behov av "den rätta" för att kunna bli bra igen, alltså ingen två-veckorsflört..

Hoppas det hjälpte lite iallafall
Du får gärna höra av dig om du behöver mer råd!
Som sagt.. jag är en obotlig hjälpare
Citera
2011-01-18, 07:12
Medlem
Jag vill tacka er alla! väldigt bra och välformulerade svar Ni har hjälpt mig få perspektiv... Jag får lägga henne och allt som har med henne bakom mig. Puuhh nu kan man äntligen sluta tänka på detta, det har stört med i många dagar!
Citera
2011-01-18, 07:55
Medlem
BadAliass avatar
TS, du är förmodligen en sån där "fin kille". Tjejer vill inte ha såna. Du behandlade henne som en prinsessa, hennes ex behandlade henne som ett svin, men det slutar ändå med att hon springer till honom. Sorgligt men sant...
Citera
2011-01-18, 08:18
Medlem
Sanningen är den att hon ville gå ner på dig. Du lät inte henne så hon gick ner på någon annan. Svårare än så är det inte. Hon var sexuellt frustrerad, precis som vi killar är emellanåt.
Citera
2011-01-18, 11:04
Medlem
gsonjuniors avatar
Bara själva grejen med att hon tar upp en planka, varför i helvete du nu har plankor liggandes i huset, och slår sin kompis med den gör ju att lamporna börjar blinka rätt rejält.

Nej, skit i det här psykfallet och hitta någon lugnare tjej. Du låter som en bra kille, håll dig till bra tjejer. Finns många där ute kan jag lova!
Citera
2011-01-18, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vheissu1
Mannen, du skulle tagit bj'n.

What he said. Hon kommer nog inte vilja träffa dig igen ändå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in