2011-01-18, 01:58
Bannlyst
En man som dömts för olaga hot har i skrivelser till hovrätten bland annat kallat tingsrättens ledamöter för "judiska nazi-svin". Mannen fick inte bara avslag på sin resningsansökan, utan dömdes även till böter för sina uttalanden. HD har nu beslutat att inte meddela prövningstillstånd. I en skrivelse till hovrätten står bland annat följande att läsa: "Jag vet att det är för mycket begärt att en ´blattajävel´ ska få en rättvis och demokratisk behandling i Reinfeldts Judiska Apartheid-Sverige men jag gör ett sista försök!

http://vgnt.se/januari/boterforuttalanden.htm

Någon som vet mer om denna stjärna?
Citera
2011-01-18, 02:02
Medlem
Klokans avatar
sicken skummis ass
Citera
2011-01-18, 02:03
Medlem
b0gfettos avatar
De Utvalda vill ju inte att någon talar illa dom, så dom skapar lagar mot detta, och därför kan man bli dömd om man nämner vilka dom är och inte hyllar dom.

Den skräpsidan är väl inget att ta information ifrån öht då den bara samlar skvaller som postas här och personen som har sidan bönar och ber att nån ska ge honom/henne ett scoop. Läs en valfri blogg så får du mer fakta.
Citera
2011-01-18, 02:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Den skräpsidan är väl inget att ta information ifrån öht då den bara samlar skvaller som postas här och personen som har sidan bönar och ber att nån ska ge honom/henne ett scoop. Läs en valfri blogg så får du mer fakta.

Så du bestämmer vart och vad folk vill läsa?
Citera
2011-01-18, 02:14
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moneygkspoker
Så du bestämmer vart och vad folk vill läsa?

Du får gärna utveckla vart jag säger det om du nu tycker att jag gör det.

Testa tings/hovrätten och håll dig till ämnet.
Citera
2011-01-18, 02:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto

Kort minne eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in