Tja, hur får man tag på en elpistol i sverige, och är dom lagliga?
Och hur får man tag på en pistol, utan att ha jaktlicenc eller ha några kontakter?
Och hur mycket kommer det kosta ungefär då?
Och om du undrar vaför jag behöver sakerna så är det för min tjej har blivig våldtagen, av sin mammas kille han har också våldtagit henne som barn och hon mår skit dåligt av det.
Så nu har jag tänkt att åka och "hälsa på han". Så att han inte kommer att göra om det.
Om du bara tänkt "hälsa på" honom och alltså inte skjuta honom... Då skulle jag nog rekommendera en verklighetstrogen låtsaspistol. Mycket enklare och billigare att få tag på. Plus att du inte kan råka skjuta honom av misstag
Om du bara tänkt "hälsa på" honom och alltså inte skjuta honom... Då skulle jag nog rekommendera en verklighetstrogen låtsaspistol. Mycket enklare och billigare att få tag på. Plus att du inte kan råka skjuta honom av misstag
Jag har tänkt att skjuta han men bara i knät/armbåge alltså ej för att döda han bara för att skada han.
ska nog göra det om jag får tag på en pistol, den fega fittan fötjänar fan att dö, men vill inte göra så stor sak av det, så det räcker med att skjuta han i knät.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!