• 1
  • 2
2011-01-17, 23:05
Bannlyst
Tja, hur får man tag på en elpistol i sverige, och är dom lagliga?
Och hur får man tag på en pistol, utan att ha jaktlicenc eller ha några kontakter?
Och hur mycket kommer det kosta ungefär då?

Och om du undrar vaför jag behöver sakerna så är det för min tjej har blivig våldtagen, av sin mammas kille han har också våldtagit henne som barn och hon mår skit dåligt av det.
Så nu har jag tänkt att åka och "hälsa på han". Så att han inte kommer att göra om det.
2011-01-17, 23:06
Bannlyst
Helvete kom på att jag postade på lite fel ställe
2011-01-17, 23:08
Medlem
PattiFnatts avatar
Om du bara tänkt "hälsa på" honom och alltså inte skjuta honom... Då skulle jag nog rekommendera en verklighetstrogen låtsaspistol. Mycket enklare och billigare att få tag på. Plus att du inte kan råka skjuta honom av misstag
2011-01-17, 23:11
Medlem
blavitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PattiFnatt
Om du bara tänkt "hälsa på" honom och alltså inte skjuta honom... Då skulle jag nog rekommendera en verklighetstrogen låtsaspistol. Mycket enklare och billigare att få tag på. Plus att du inte kan råka skjuta honom av misstag
klart han ska skuta honom utan tvekan
2011-01-17, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PattiFnatt
Jag har tänkt att skjuta han men bara i knät/armbåge alltså ej för att döda han bara för att skada han.
2011-01-17, 23:15
Medlem
Mintztahs avatar
Om du inte vet hur man får tag på en pistol bör du verkligen inte använda dig av en.
2011-01-17, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mintztah
Om du inte vet hur man får tag på en pistol bör du verkligen inte använda dig av en.
vad fan skulle du gjort i mitt läge då?
Och jag kan skjuta.
2011-01-17, 23:27
Medlem
TzOns avatar
Tyvärr kan jag inte berätta då det är förbjudet att uppmana till brott.
2011-01-17, 23:31
Medlem
blavitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av random.dude
Jag har tänkt att skjuta han men bara i knät/armbåge alltså ej för att döda han bara för att skada han.
ja bara skjut honom det jävla svinet
2011-01-17, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Tyvärr kan jag inte berätta då det är förbjudet att uppmana till brott.
Men vi säger att jag leker med tanken då, hur får man tag på en pistol utan att ha kontakter eller jaktlicenc då?
2011-01-17, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blavitt
ja bara skjut honom det jävla svinet
ska nog göra det om jag får tag på en pistol, den fega fittan fötjänar fan att dö, men vill inte göra så stor sak av det, så det räcker med att skjuta han i knät.
2011-01-17, 23:41
Bannlyst
Gör det enkelt för dig istället, hugg han i benet, sen kan du kötta han med hammare i något knä.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in