2011-01-17, 21:19
Medlem
Handlade i går på IKEA i Linköping. Hade en del skrymmande och hämtade bilen medan svärmor väntade med kundvagnen vid lastzonen. När jag kom med bilen fanns det inte en enda ledig plats och endast vid en bil fanns det folk som lastade. Vad tycker ni om folk som använder lastzonen som parkeringsplats och går in och handlar i flera timmar?
Citera
2011-01-17, 21:21
Medlem
Lillbrandts avatar
nackskott
Citera
2011-01-17, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av furelise
Handlade i går på IKEA i Linköping. Hade en del skrymmande och hämtade bilen medan svärmor väntade med kundvagnen vid lastzonen. När jag kom med bilen fanns det inte en enda ledig plats och endast vid en bil fanns det folk som lastade. Vad tycker ni om folk som använder lastzonen som parkeringsplats och går in och handlar i flera timmar?

Om dom tycker vi icke!

Dock så vet jag att man får stå i 15 minuter på IKEA´s lastxon i Sthlm. Du hinner man ju göra lite annat också under den kvarten.

.
Citera
2011-01-17, 21:24
Medlem
Fanns det lediga parkeringplatser som dessa lastplatsparkerare kunde ha parkerat på i stället för att hindra andra människor i sina lastningsbehov, eller var det de enda lediga platser man kunde stå på vid tillfället?
Citera
2011-01-17, 21:24
Medlem
Självfallet tycker jag att det är bra. Finns inget bättre sätt att reta upp människor på.

Citera
2011-01-17, 21:29
Medlem
Det fanns gott om lediga platser, en del till och med närmare ingången än platserna längst bort i lastzonen...

Tja, vad ska vi diskutera? Det kanske finns en zonparkerare som vill förklara sitt beteende. Eller, vad ska IKEA göra för att sätta stopp för detta okynne?
Citera
2011-01-17, 22:20
Medlem
Rubber.ducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furelise
Det fanns gott om lediga platser, en del till och med närmare ingången än platserna längst bort i lastzonen...

Tja, vad ska vi diskutera? Det kanske finns en zonparkerare som vill förklara sitt beteende. Eller, vad ska IKEA göra för att sätta stopp för detta okynne?

Varför tog du inte en av dom platserna då
Citera
2011-01-18, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubber.duck
Varför tog du inte en av dom platserna då

Eftersom det var 10-15 cm snösörja vid parkeringen, och lastzonen var helt ren från snö.
Senast redigerad av furelise 2011-01-18 kl. 19:22. Anledning: la till några cm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in