2011-01-17, 18:57
Medlem
Hej!

hitta ingen trd om fotbollsbiljetter, om sdan finns ls trd!

r det nn som kpt biljetter frn denna sajt? r dom reko?
ska p Barcelona- espanol den 8 maj men vgar inte riska att ka ner utan pltar.

r det nn som har erfarenhet av denna sida? verkar bra och sdr men magknslan sger nt annat..

Nn som vet nn annan sida dr man bara kan kpa pltar som r reko?
har famlj i barcelona s jag ska bara ha biljetterna ...

tacksam fr alla svar!

Visca Barca!!!!
2011-01-17, 19:09
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrcccc
Hej!

hitta ingen trd om fotbollsbiljetter, om sdan finns ls trd!

Hej!

Hur gick du till vga nr du letade efter redan existerande trdar om fotbollsbiljetter? Kollade du igenom frstasidan med trdar? Nej, uppenbarligen inte eftersom det ligger en alldeles fantastiskt utmrkt samlingstrd om fotbollsbiljetter dr. Skte du p forumet efter "fotbollsbiljetter"? Nej, uppenbarligen inte eftersom en sdan skning ger en trff p en alldeles fantastiskt utmrkt samlingstrd om fotbollsbiljetter.

S jag r jttenyfiken p var du var ngonstans och letade efter trdar om fotbollsbiljetter. I drogforumet? P Lunarstorm? Kanske p anslagstavlan i din nrbutik? P ditt skrivbord? Fr inte letade du p rtt stlle och p rtt stt i alla fall, det r ju rtt uppenbart. S vad r det som fr dig att skriva att du inte hittade ngon trd? Jag r skitnyfiken.

Vnligen skicka dina svar p mina frgor i ett privat meddelande mrkt "jag gillar att skapa extrajobb fr moderatorerna genom att skita i att gra en enkel skning innan jag startar en trd om ngot som det uppenbarligen redan finns trdar om".

/MOD

/feldgrau

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in